AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #1 Skrevet 3. juni 2022 Skal ha trykkbølgebehandling og fått beskjed om å ikke gå de neste 48 timene. Får man krykker? Anonymkode: 6d536...e91
Pinkee Skrevet 3. juni 2022 #2 Skrevet 3. juni 2022 Jeg hadde, men var aldri snakk om å bruke krykker. Tror det er mest ment at du skal begrense hvor mye du går. Jeg fikk "influensa" dagen etter, så behandling nr 2 fikk jeg beskjed om å bare være hjemme dagen etter. Hadde 3 behandlinger.
Titania Skrevet 3. juni 2022 #3 Skrevet 3. juni 2022 Det er nok bare det at du ikke skal belaste den så mye Så får du ta vurderingen selv om du trenger krykker eller ikke. Jeg følte ikke noe behov for det etter noen av behandlingene jeg hadde. Men hun som behandlet var ikke spesielt flink heller da 🙈
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #4 Skrevet 3. juni 2022 TS: ikke sikkert jeg trenger krykker heller da. Anonymkode: 6d536...e91
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #5 Skrevet 3. juni 2022 Min svigerinne gjorde dette og brukte krykker dagen etterpå da det var ubehagelig å gå. Du kan jo ha det tilgjengelig. Anonymkode: e4db4...8c8
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #6 Skrevet 3. juni 2022 Skal spørre fysioterapeuten om krykker er nødvendig. Anonymkode: 6d536...e91
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #7 Skrevet 3. juni 2022 Det menes bare at du ikke skal belaste foten unødvendig. Jeg fikk den beskjeden mellom første og tredje behandling. Så i to uker var jeg anbefalt å kun gå til og fra bussen. Glad jeg fulgte oppfordringen, nå er jeg smertefri og går som normalt. Jeg behøvde 5 behandlinger. Anonymkode: 62d95...7ab 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå