AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #1 Skrevet 3. juni 2022 Når fortelle det til kvinner jeg møter i ulike sammenhenger? På hvilken måte si det til dem? Anonymkode: 74f49...53d
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #2 Skrevet 3. juni 2022 Det er det mange menn som liker uten at de føler de trenger meddele det til kreti og pleti? Hvorfor må du på død og liv si noe om dette føler du? Det virker sosialt malplassert på alle måter. Anonymkode: 2b33a...0f6 5 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #3 Skrevet 3. juni 2022 Er ikke alle menn glad i pupper? Anonymkode: a692b...06f
Bos43 Skrevet 3. juni 2022 #4 Skrevet 3. juni 2022 Kvinner merker om mannen er interessert i pupper. Han ser mer på puppene hennes enn «normalt». Hun merker det fort, og konkluderer raskt, basert på hvir attraktiv mannen er.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #5 Skrevet 3. juni 2022 Apehjerne. Lite som tyder på intelligent liv. Dårlige gener som man ikke vil føre videre. Next! Anonymkode: 37c3a...5fa 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #6 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Apehjerne. Lite som tyder på intelligent liv. Dårlige gener som man ikke vil føre videre. Next! Anonymkode: 37c3a...5fa Eller har du bare små pupper og er sjalu du ikke får oppmerksomheten fra disse mennene? Anonymkode: 02842...935 3
Kaffekrus Skrevet 3. juni 2022 #7 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Apehjerne. Lite som tyder på intelligent liv. Dårlige gener som man ikke vil føre videre. Next! Anonymkode: 37c3a...5fa Du vil heller ha en mann som ikke er glad i pupper? 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #8 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Eller har du bare små pupper og er sjalu du ikke får oppmerksomheten fra disse mennene? Anonymkode: 02842...935 Ikke jeg meg du siterer, men jeg kan forsikre deg om at de av oss som har små pupper og er sjalu på grunn av manglende oppmerksomhet får gjort noe med saken. Å justere puppestørrelsen er en rimelig enkel sak i dag. Så du kan nok gå ut i fra at personer med små pupper er fornøyd med å unngå akkurat den typen oppmerksomhet. Anonymkode: 23701...e69
blaffen Skrevet 3. juni 2022 #9 Skrevet 3. juni 2022 12 hours ago, AnonymBruker said: Når fortelle det til kvinner jeg møter i ulike sammenhenger? På hvilken måte si det til dem? Anonymkode: 74f49...53d Si det? Jeg tenker heller at hvis du møter en dame du liker godt og puppene er en viktig grunn så bør du gi uttrykk for det ved å være generelt enda mer hyggelig og interessert enn du ellers ville vært. Hun skal ikke være i det minste i tvil om at du liker henne. Å faktisk si det rett ut kan godt vente til dere er i ferd med å slikke hverandre på drøvelen, da passer det fint å si noe ala 'jeg synes du har helt fantastiske pupper'. 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #10 Skrevet 3. juni 2022 Det synes jeg du skal si med en gang, til alle du møter. Så kan vi rømme i motsatt retning raskest mulig. Anonymkode: 7efae...a97 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #11 Skrevet 3. juni 2022 Jeg kunne ønske jeg hadde en mann som likte pupper Noen menn blir bare lei av dem tydeligvis. Anonymkode: dabaf...e39 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #12 Skrevet 3. juni 2022 Hvorfor så stor trang til å fortelle det? Anonymkode: 61225...1d4
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #13 Skrevet 3. juni 2022 11 hours ago, Kaffekrus said: Du vil heller ha en mann som ikke er glad i pupper? De fleste vil ha en sivilisert mann. Vi har beveget oss videre i dyreriket og er ikke så primitive som aper lengre. Selvfølgelig vil kvinner at deres partner liker puppene dere, men kommer ikke langt med det om han ikke har EQ Anonymkode: 93f17...0af 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #14 Skrevet 5. juni 2022 Alle gutter liker store pupper;) det er bare sånn det er!!!! Og jeg klarer faktisk ikke å unngå å se på store pupper sånn er det bare!!!! Og jeg har sett mye forskjellige pupper! Men de fineste & største puppene jeg blir kåt av er en 20 åring jeg kjenner godt;) Anonymkode: 4349c...ef6
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #15 Skrevet 5. juni 2022 Min man elsker pupper. Og han er smart i tillegg med to doktorgrader🙃 Han var tidlig ute med å innrømme han hadde sansen for store pupper i alle former. Gjorde ikke noe om de hang litt heller. Han var likevel godt fornøyd med mine pupper i medium C-cup. Da jeg var gravid og ammet var han derimot helt i ekstase og sa på tøys han skulle ønske puppene alltid var slik (gikk opp 3 størrelser😆). Nå etter 3 barn er de ganske tomme og slappe i forhold. Venter fortsatt på at de skal rette seg litt opp som noen sier de vil gjøre etter en stund. Han viser ikke misnøye av den grunn (da er det verre med meg). Men han støtter meg i å vurdere å få puppene tilbake i sin normale form med plastisk kirurgi. Da kanskje slik de var i svangerskapet (ca en cup større). Så ja, jeg har en puppeglad mann og tenker ikke han er et svin av den grunn. Det er bare slik menn er skudd sammen. De liker pupper fra naturens side og store pupper trigger fordi de blir så lette å legge merke til. Anonymkode: 2b297...9e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå