Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bare lurer. . har gjort dette inn i mellom så lenge jeg kan huske.  Skjer som oftest om natten hvis jeg våkner og ikke får sove igjen. Kan ligge å tenke på "samtaler/dialoger" som aldri har skjedd og aldri kommer til å skje. Kan se for meg hva jeg selv sier, men også hva andre svarer 😂 så går det ei stund før jeg selv legger merke til hva jeg driver med og blir flau over meg selv. Er det vanlig eller et jeg veldig rar 🤔😅

Anonymkode: f37da...030

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

"Er det bare meg...."

p.s. ALLE gjør det. 

Anonymkode: d430b...3ba

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør også sånn. Trodde det bare var meg. 

Anonymkode: 08c9b...41d

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

normalt

Anonymkode: fb96f...22c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Mange gjør det, regner med det er bare de som ikke "hører" den samtale-stemmen i hjernen som ikke gjør det.

Anonymkode: 67c04...3c2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gjorde det før, tror ikke jeg gjør det nå lenger. Var litt pinlig en gang folk så jeg var alene, men munnen beveget seg. "Hvem var det du snakket med?" 

Det var altså en sånn fantasisamtale der jeg hadde tatt på meg begge rollene ...

Anonymkode: f1b01...422

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har stadig fantasisamtaler i hodet der jeg drømmer om ting jeg vil si til andre. Det virker så lurt der og da, men setningene forsvinner for meg hvis jeg skal prøve å si dem høyt.

Anonymkode: c1809...a3a

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg har hatt det slikt i hele livet mitt. Har samtaler (indre dialog) med meg selv, men da med en person(er) som jeg tenker mye på.

Det kan være alt fra gammel flamme visst jeg skulle treffe på ham eller ei venninne som jeg irriterer meg over som jeg ønsker å sette på plass neste gang jeg ser henne og visst hun skulle komme med noe stikk. Fantasere også seksuelt og en dialog med min mannlige nabo. 
Meeeen når jeg treffer plutselig på en av disse, så er alle disse samtalene glemt og jeg får nesten bare ut såvidt «Hei» 🤪

Anonymkode: 71242...bf1

• Liker 1
Skrevet

Tror det er normalt ja. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg gjør personlig ikke det, men det høres helt normalt ut. Kan være en metode vi mennesker bruker for å forberede oss på scenarioer, slik at vi kan håndtere de bedre/raskere om vi skulle havne i en slik situasjon.

Endret av Anocopy
  • Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Gjorde det før, tror ikke jeg gjør det nå lenger. Var litt pinlig en gang folk så jeg var alene, men munnen beveget seg. "Hvem var det du snakket med?" 

Det var altså en sånn fantasisamtale der jeg hadde tatt på meg begge rollene ...

Anonymkode: f1b01...422

Gjenkjennbart det der 🙈

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg gjør det også. Jeg forandrer også scener i filmer og serier i hodet mitt noen ganger også hvis den ikke var helt som forventet. Da gjør jeg om den sånn jeg vil den skal være 😁

Anonymkode: caa9c...54d

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...