AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #1 Skrevet 2. juni 2022 Er det deilig? Hvordan føles det? Anonymkode: 26a26...f8b
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #2 Skrevet 2. juni 2022 Det er bra når det er noen som faktisk kan suge og legger passion i det. Som regel er det ikke tilfelle, og da er bare blowjob’en et slags dårlig forspill. Anonymkode: 901d9...efc 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #3 Skrevet 3. juni 2022 det føles godt når hun tar den ned i halsen, men vanlig suging er ikke noe spesielt å skryte av Anonymkode: 79f24...3e5
Illuminatum Skrevet 3. juni 2022 #4 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): det føles godt når hun tar den ned i halsen, men vanlig suging er ikke noe spesielt å skryte av Anonymkode: 79f24...3e5 Helt uenig. Det er utrolig digg å bli sugd av ei dame som er god. Det sitrer i hele kroppen og når det nærmer seg klimaks er det utrolig deilig. 4
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #5 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): det føles godt når hun tar den ned i halsen, men vanlig suging er ikke noe spesielt å skryte av Anonymkode: 79f24...3e5 Motsatt. «DT» gir absolutt ingen ting. Anonymkode: 005ae...926
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #6 Skrevet 3. juni 2022 Det er som regel himmelsk. Men noen jenter aner ikke hva de driver med og da er det helt greit. Anonymkode: cb572...f71
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #7 Skrevet 3. juni 2022 Det er svært deilig, fantastisk godt med slikking av penishodet og kanten rundt, det er også deilig om hun tar den ned i halsen, det blir mer friksjon mot hodet jo lenger ned den når, og for meg er en god blowjob nesten bedre enn samleie. Anonymkode: 61823...ae4 2
Tony-S Skrevet 3. juni 2022 #8 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Er det deilig? Hvordan føles det? Anonymkode: 26a26...f8b Det er en himmelsk sitrende følelse som gjør at man bare blir kåtere og kåtere mens «hun» holder på.. MEN det skal sies at det kommer an på om «hun» gir ballene behandling jevnt samtidig.. Kiling og lette berøringer på steinene til å begynne med, for så å gi røffere og røffere balle massasje etter hvert som kåtheten og nytelsen topper seg. Og (for meg) er det avgjørende at «hun» rett før og under utløsning, tar ett godt grep rundt steinene for så å dra i og klemme på dem som om «hun» klemmer meg tom. Men.. det er OGSÅ avgjørende på «deilig skalaen» om «hun» under drar forhuden godt tilbake under hele behandlingen! I hvert fall når hun runker pikken. (Og da dra runketaket helt opp over pikkhodet også) DA blir sugingen en himmelsk opplevelse med en kraftig orgasme! ..hvis ikke så føles bare godt å bli sugd 😜😋 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #9 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er det deilig? Hvordan føles det? Anonymkode: 26a26...f8b Kan hun suge, er det deilig. Kan hun ikke, blir den slapp. Er dessverre en stund siden jeg hadde en dame som kunne suge. Anonymkode: 8efd9...384
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #10 Skrevet 3. juni 2022 Feite jenter spesielt gir veldig gode blowjobs, så er kun de jeg foretrekker å bli sugd av Anonymkode: c8ef9...d8d
ToMan Skrevet 3. juni 2022 #11 Skrevet 3. juni 2022 Jeg synes det er utrolig deilig å bli sugd. Føles på en måte enda mer intimt med oralsex enn annen form for sex. Digger både å motta og utføre det på en dame. Liker følelsen av at hun er tett på og har kontroll på min nytelse og kan drive meg til vanvidd dersom hun ønsker det. Liker ekstra godt om hun kan holde meg på kanten og utsette orgasmen ved å lese meg og lytte på mine signaler. Liker at hun kan variere i intensitet, bruke kun tungen rundt kanten på hodet og nedover skaftet. Ta hele kuken i munnen og slikke og suge også på ballene. Periodevis blikkontakt er også veldig deilig og tennende. Utrolig sitrende følelse og kan kjenne at kroppen blir i helspenn mens hun holder på. Før det til slutt blir en følelse av at det knyter seg i pungen, og orgasmen og spruten kommer. Kan også like at hun fortsetter å suge etter at jeg har kommet og noen ganger også videre til orgasme nr 2. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #12 Skrevet 3. juni 2022 Når min kjære kommer til sengs, kun iført en hårstrikk... Pirrende antrekk!!! Her går det en god del mer i "tongue job" enn "blowjob", det er min/hennes/vår greie. Og etter mange år har hun blitt så god på det, akkurat som jeg liker det, at det overvelder meg hver eneste gang. Det er så deilig at tårene spretter! Ilinger av intens nytelse som kjennes i hele kroppen. Som en rus i hodet. Gjør meg steinhard, mer tent enn noe annet jeg kan tenke meg. Orgasmen kan nesten bare såvidt toppe den intense nytelsen hun greier å gi meg i minutt etter minutt når hun gjør sine kunster. Holder meg helt på kanten leeenge.... Det fyller meg også med en grenseløs takknemlighet for hvor godt hun gjør det for meg. Bare helt overveldende, egentlig helt ubeskrivelig. Hun tenner veldig selv på å gi meg den nytelsen, så det er vinn-vinn hele veien. Gleder meg alltid vilt til neste gang, som sjelden er mer enn et par dager unna. Vi har et veldig "oralt" sexliv. Jeg slikker henne også så ofte jeg får muligheten, selvfølgelig. Puuh, blir kåt av å tenke på dette... Anonymkode: f6635...276 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå