AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #1 Skrevet 2. juni 2022 Tok utdanning i voksen alder i god tro og tjener greit (750K før overtid), men opplever ikke at det er veldig mye mer å hente i lønn fremover innen mitt yrke/bransje. Jobber som ingeniør. Er det noen i Norge som tjener godt over millionen og kanskje nærmere to millioner? Har noen godt betalte venner innen økonomi som ligger rundt millionen og hvor den andre nærmer seg 1.4 med bonus. Anonymkode: aac94...21f
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #2 Skrevet 3. juni 2022 Er sivilingeniør, men jobber som utvikler. Ferdig for 3 år siden og byttet nettopp jobb, 1.1 landet jeg på da. Lønner seg å bytte jobb! Anonymkode: 3dfcb...a2f
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #3 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er sivilingeniør, men jobber som utvikler. Ferdig for 3 år siden og byttet nettopp jobb, 1.1 landet jeg på da. Lønner seg å bytte jobb! Anonymkode: 3dfcb...a2f Ikke verst. Sivilingeniør innen hva? Uansett. 1.1 er ikke helt uvanlig, men selvsagt en svært pen årslønn. Regner med du flater ut litt videre fremover? Mest nysgjerrig på hvor bra man kan tjene i Norge på det beste som vanlig lønnstaker. Har inntrykk av at det er uvanlig å tjene noe særlig over si 1.5 eller i hvert fall 2.0. Anonymkode: aac94...21f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå