Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hørt at dette hjelper mot hårtap, både med og uten recrea forte, noen med erfaringer? :) 

Anonymkode: 2eaa6...0e6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke helt hva dermaroller er egentlig, men jeg har fått enorm suksess med 3-5 minutters intens hodemassasje med hodet bøyd opp ned når jeg står i dusjen. Jeg masserer med shampoo eller hårkur. Jeg har veldig tynt hår foran på hodet, og etter bare 2 måneder har jeg nå masse nytt babyhår som vokser overraskende fort. Jeg måtte også farge etterveksten nesten to uker tidligere enn vanlig! Det er ingen tvil om at håret vokser mye raskere etter jeg begynte med dette hvertfall. 

Nå vet jeg imidlertid ikke om dette er til hjelp for deg, kanskje er det annerledes ved faktisk hårtap, jeg vet ikke.. men det er gratis å prøve, og føles deilig, så kanskje verdt å forsøke uansett? Som bonus ender man med å styrke nakken og øker fleksibiliteten i hamstrings og rygg 😂

Anonymkode: ac322...662

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vet ikke helt hva dermaroller er egentlig, men jeg har fått enorm suksess med 3-5 minutters intens hodemassasje med hodet bøyd opp ned når jeg står i dusjen. Jeg masserer med shampoo eller hårkur. Jeg har veldig tynt hår foran på hodet, og etter bare 2 måneder har jeg nå masse nytt babyhår som vokser overraskende fort. Jeg måtte også farge etterveksten nesten to uker tidligere enn vanlig! Det er ingen tvil om at håret vokser mye raskere etter jeg begynte med dette hvertfall. 

Nå vet jeg imidlertid ikke om dette er til hjelp for deg, kanskje er det annerledes ved faktisk hårtap, jeg vet ikke.. men det er gratis å prøve, og føles deilig, så kanskje verdt å forsøke uansett? Som bonus ender man med å styrke nakken og øker fleksibiliteten i hamstrings og rygg 😂

Hvordan står du?

Anonymkode: 04668...0d8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hodebunnsmassasje får blodsirkulasjon i gang og håret vokser fortere, ja. Men det hjelper ikke med håravfall.

Anonymkode: 844ef...9e3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Alle monner drar akkurat nå! 😄 Så bra at det funker for deg, jeg vil absolutt prøve dette!

Dermarolling er kanskje feil ord, microneedeling er kanskje mer korrekt? Poenget er vel å øke blodsirkulasjonen og få kroppen til å sette mer fokus til området. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Alle monner drar akkurat nå! 😄 Så bra at det funker for deg, jeg vil absolutt prøve dette!

Dermarolling er kanskje feil ord, microneedeling er kanskje mer korrekt? Poenget er vel å øke blodsirkulasjonen og få kroppen til å sette mer fokus til området. 

Om man har faktisk hårtap må man over på recrea forte og denslags for en potensiell effekt.

Men ved midlertidig håravfall kan dette og microneedling sannsynligvis fungere på hårsekker som allerede produserer hår. 

Anonymkode: ee2b6...054

AnonymBruker
Skrevet

Begynte forøvrig med det, men farger håret og er litt redd for å irritere hodebunnen 🤷‍♀️

Anonymkode: ee2b6...054

AnonymBruker
Skrevet
22 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan står du?

Anonymkode: 04668...0d8

Jeg bøyer meg framover så mye jeg kan, forsøker å få hodet så rett ned som mulig. Personlig må jeg bøy bena litt i denne stillingen, for mine hamstrings er ikke sterke eller fleksible, men det gjør ingenting. Jeg klarer å rette bena litt mer hver gang, så snart står jeg forhåpentligvis med rette ben og med hodet mot knærne 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...