AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #1 Skrevet 2. juni 2022 Kanskje dette er det beste sjekketrikset som finnes, hvis du skal sjekke en dame. Og forsåvidt andre veien og. Sjekketrikset er å være blid. Entusiastisk, og glad. Hva mener kvinnene om det? Anonymkode: 18784...635 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #2 Skrevet 2. juni 2022 Blid og glad er litt det samme, men jo det du nevner er viktig. Nysgjerrig på den andre og en god lytter er viktig også Anonymkode: 17d5f...d49
Ardenus Skrevet 3. juni 2022 #3 Skrevet 3. juni 2022 Når jeg leste overskriften, så syntes jeg det sto BLIND.. 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #4 Skrevet 3. juni 2022 Ardenus skrev (3 minutter siden): Når jeg leste overskriften, så syntes jeg det sto BLIND.. okei, så da..... 🤷♀️ måtte du skrive det her 🤦♀️🙄 Anonymkode: 63d9e...239 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #5 Skrevet 3. juni 2022 Ardenus skrev (18 minutter siden): Når jeg leste overskriften, så syntes jeg det sto BLIND.. Hahaha, me too Jeg tror de fleste trekkes mot imøtekommende mennesker, så det er nok et godt tips ja, TS. Men ikke sånn ooooverblid "selgertype", det blir i hvert fall litt vel intenst og i meste laget for mitt vedkommende Anonymkode: 5d49e...655
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #6 Skrevet 3. juni 2022 Det kan slå begge veier, alt ettersom hva slags personlighet jenta/dama har. Det jeg tenker når jeg leser HI, er en sånn intens selgertype med mye armer og bein. Personlig liker ikke jeg sånne menn. Det beste er å prate med meg som et menneske, og ikke som et høl med puls, samt å lytte og vise at det er omløp i hodet. Så enkelt er det faktisk. Anonymkode: e90cd...c67 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #7 Skrevet 3. juni 2022 Damer bør smile og være hyggelig, mens det ikke nødvendigvis er suksessoppskrift for menn leste jeg nylig. Kvinner trekkes mer mot tøffe, besluttsomme menn visstnok. Menn har feks mer suksess på tinder hvis de ikke smiler på bildene! Anonymkode: 5f28b...6a2 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #8 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Damer bør smile og være hyggelig, mens det ikke nødvendigvis er suksessoppskrift for menn leste jeg nylig. Kvinner trekkes mer mot tøffe, besluttsomme menn visstnok. Menn har feks mer suksess på tinder hvis de ikke smiler på bildene! Anonymkode: 5f28b...6a2 Hvis menn ikke smiler på bildene på Tinder tror jeg det er noe galt med tennene deres. Kan slå ut den veien og 😄 Anonymkode: 4566a...480 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå