AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #2 Skrevet 2. juni 2022 https://promille.no/promille-kalkulator/ Anonymkode: 789ea...6be 1
Ugresset Skrevet 3. juni 2022 #3 Skrevet 3. juni 2022 Det er 16 timer siden du skrev innlegget så du er edru nå, men vil fortsatt svare. Sånne promillekalkulatrorer er ganske skumle å bruke, det er veldig stor forskjell på hvor mye alkohol man tåler og hvor fort man forbrenner den. En sånn kalkulator kan i verstefall få deg til å kjøre påvirket hvis du stoler på den. Hvis du er usikker på tid du er edru etter tre glass vin fordi du skal kjøre bil, feks, er det best å droppe det siste glasset og ha god tid til å bli edru. Ville bare legge det til da disse kalkulatoren er misvisende.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #4 Skrevet 3. juni 2022 Ugresset skrev (2 timer siden): Det er 16 timer siden du skrev innlegget så du er edru nå, men vil fortsatt svare. Sånne promillekalkulatrorer er ganske skumle å bruke, det er veldig stor forskjell på hvor mye alkohol man tåler og hvor fort man forbrenner den. En sånn kalkulator kan i verstefall få deg til å kjøre påvirket hvis du stoler på den. Hvis du er usikker på tid du er edru etter tre glass vin fordi du skal kjøre bil, feks, er det best å droppe det siste glasset og ha god tid til å bli edru. Ville bare legge det til da disse kalkulatoren er misvisende. enig at det er skummelt å stole på slike kalkulatorer. Jeg pleier av og til å sjekke likevel, og da foretrekker jeg denne fordi den også tar høyde for grad av beruselse - https://dinside.dagbladet.no/fritid/prov-var-promillekalkulator/60368690 Anonymkode: 6c30a...c2f 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #5 Skrevet 3. juni 2022 Kjører ikke samme dag som tre glass vin, med mindre du drakk dem til frokost og skal kjøre på kvelden. Anonymkode: 8570e...529
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #6 Skrevet 3. juni 2022 Var det megapint? Anonymkode: ca492...075 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #7 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): enig at det er skummelt å stole på slike kalkulatorer. Jeg pleier av og til å sjekke likevel, og da foretrekker jeg denne fordi den også tar høyde for grad av beruselse - https://dinside.dagbladet.no/fritid/prov-var-promillekalkulator/60368690 Anonymkode: 6c30a...c2f Denne er den beste, da vi kan legge inn nøyaktig alkoholprosent. Også plusser Keg på 1 time eller 2 i tillegg hvis jeg skal ut å kjøre. Har jeg vært skikkelig på drua, med vin, øl og whiskey, med null kontroll av hva jeg har inntatt, lar jeg bilen stå dagen etter. Vi har dog kjøpt en promilletest for sikkerhetsskyld. Anonymkode: e71c6...ffa
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #8 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Var det megapint? Anonymkode: ca492...075 Jeg skal ta meg en megapint i kveld😄😍 Anonymkode: aaca0...b46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå