AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #1 Skrevet 2. juni 2022 Barefar kan plutselig begynne å diskuterer helt ut av blå angående samvær. Huset til barnefar er kald, Det er ihvertfall is kaldt på gulvet og han lar ungen leke på gulvet. Har bet han varme huset skaffe teppe til gulvet osv. Barefar blir helt oppblåst av dette og klager til sin mor og hun ringer meg på tlf. Har bedt henne skaffe gulvteppe til han. Og hun klager på at jeg er frek mot han 🤦♀️ hva gjør man med slike idiotiske folk? Har hun i det hele tatt lov å blande seg oppi dette? Anonymkode: 63da1...cf2 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #2 Skrevet 2. juni 2022 Vel, det er vel heller strengt tatt du som ikke har lov til å blande deg borti hvordan får har det hjemme og eller hvordan han bor🤷🏼♀️ Anonymkode: 89273...89f 11
Luckiness Skrevet 2. juni 2022 #3 Skrevet 2. juni 2022 Ber du hans mor kjøpe gulvteppe? Og har barnet tatt skade av litt kaldt gulv? Det er juni nå. 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #4 Skrevet 2. juni 2022 Merkelig opplegg. Veldig unge foreldre..? Anonymkode: cc548...07d 1
Mezzosoprena Skrevet 2. juni 2022 #5 Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Barefar kan plutselig begynne å diskuterer helt ut av blå angående samvær. Huset til barnefar er kald, Det er ihvertfall is kaldt på gulvet og han lar ungen leke på gulvet. Har bet han varme huset skaffe teppe til gulvet osv. Barefar blir helt oppblåst av dette og klager til sin mor og hun ringer meg på tlf. Har bedt henne skaffe gulvteppe til han. Og hun klager på at jeg er frek mot han 🤦♀️ hva gjør man med slike idiotiske folk? Har hun i det hele tatt lov å blande seg oppi dette? Anonymkode: 63da1...cf2 Det er jo du som blander deg inn i hvordan barNefar gjør det når det er han som har ansvar for barnet. Hva slags konsekvenser har dette såkalte huset hatt for barnet? 5 1
Gjest Made4u Skrevet 2. juni 2022 #6 Skrevet 2. juni 2022 (endret) Hvis du vil fremstå som ei hutpe fra Helvete, så kjøre på med slike toskete krav, ikke nødvendig å overbeskytte barn på mest absurde vis (slik du gjør her). Er du som bør ta deg sammen, ikke forvente at andre etterkommer dine urimelige krav. Endret 2. juni 2022 av Made4u
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #7 Skrevet 2. juni 2022 Made4u skrev (31 minutter siden): Hvis du vil fremstå som ei hutpe fra Helvete, så kjøre på med slike toskete krav, ikke nødvendig å overbeskytte barn på mest absurde vis (slik du gjør her). Er du som bør ta deg sammen, ikke forvente at andre etterkommer dine urimelige krav. Herry gud og du har barn? Jeg har 100 omsorgen alene for min datter hun er under 2 år. Og det er is kaldt på gulvet. Hadde du likt å leke" i et is kald gulv? Der kjellerdøren også står åpent. Varmere ute 🤷♀️ Anonymkode: 63da1...cf2 2
Gjest Made4u Skrevet 2. juni 2022 #8 Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Herry gud og du har barn? Jeg har 100 omsorgen alene for min datter hun er under 2 år. Og det er is kaldt på gulvet. Hadde du likt å leke" i et is kald gulv? Der kjellerdøren også står åpent. Varmere ute 🤷♀️ Anonymkode: 63da1...cf2 Vokste selv opp i et trekkfult hus uten gulvvarme, samme gjorde min datter, vi lever i beste vellgående. Er du som er fanatisk og overdramatiserende og slik insinuerer du helt feilaktig at hun skal ta skade av det, andre foreldre lar barna sove ute i barnevogn i minusgrader (noen barnehager praktiserer også det har jeg lest). Du virker å være overdramatiserende til det absurde, som at deres datter skal dø av dette, nei det skjer ikke!! Så stopp det å ha absurde forventninger som er helt urimelige og heller ikke nødvendige. Du blir oppfattet som en hurpe om du fortsetter i det sporet.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #9 Skrevet 2. juni 2022 Made4u skrev (7 minutter siden): Vokste selv opp i et trekkfult hus uten gulvvarme, samme gjorde min datter, vi lever i beste vellgående. Er du som er fanatisk og overdramatiserende og slik insinuerer du helt feilaktig at hun skal ta skade av det, andre foreldre lar barna sove ute i barnevogn i minusgrader (noen barnehager praktiserer også det har jeg lest). Du virker å være overdramatiserende til det absurde, som at deres datter skal dø av dette, nei det skjer ikke!! Så stopp det å ha absurde forventninger som er helt urimelige og heller ikke nødvendige. Du blir oppfattet som en hurpe om du fortsetter i det Små barn som oppholde seg i kalde gulv kan neppe være behagelig. Jeg er så glad i min lille menneske hvorfor la ungen fryse på gulvet? Og det med sove ute i vogn forstår jeg ikke helt er ikke det vanlig? Lille sover ute i vogn vinter/sommer men ikke i 10- Da er jeg ei Hurpe som du sier 🤷♀️ Anonymkode: 63da1...cf2 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #10 Skrevet 2. juni 2022 Skjønner godt din bekymring. Kan ikke barnefar bare kjøpe et gulvteppe, eller mora hans ...hvis han er så udugelig selv? Anonymkode: dc651...b0a
Gjest Made4u Skrevet 2. juni 2022 #11 Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skjønner godt din bekymring. Kan ikke barnefar bare kjøpe et gulvteppe, eller mora hans ...hvis han er så udugelig selv? Anonymkode: dc651...b0a Mye foreldre med rette kan og skal bekymre seg for, dette er derimot ikke en av de tingene, dette er overdramatisering.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #12 Skrevet 2. juni 2022 Made4u skrev (2 minutter siden): Mye foreldre med rette kan og skal bekymre seg for, dette er derimot ikke en av de tingene, dette er overdramatisering. Hvorfor? Synes det er helt legitimt å klage på kaldt gulv hvis barnet ikke har ull/sokker på seg. Anonymkode: dc651...b0a
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #13 Skrevet 3. juni 2022 Istedenfor å lage drama og starte en krangel over dette: kjøp noen billige gulvtepper på Rusta og send med ungen! Anonymkode: 152cc...57f 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #14 Skrevet 3. juni 2022 Du skaper drama... så lenge det er 18-20 grader i huset er gulvet å leve med uten tepper også. Og så finnes det klær og tøfler for barn også Anonymkode: 5689e...8b1 1
AprilLudgate Skrevet 3. juni 2022 #15 Skrevet 3. juni 2022 Løsningen på dette er jo helt enkelt å kle barnet i ull. Ha en ullromper/jakke. Ferdig
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #16 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Barefar kan plutselig begynne å diskuterer helt ut av blå angående samvær. Huset til barnefar er kald, Det er ihvertfall is kaldt på gulvet og han lar ungen leke på gulvet. Har bet han varme huset skaffe teppe til gulvet osv. Barefar blir helt oppblåst av dette og klager til sin mor og hun ringer meg på tlf. Har bedt henne skaffe gulvteppe til han. Og hun klager på at jeg er frek mot han 🤦♀️ hva gjør man med slike idiotiske folk? Har hun i det hele tatt lov å blande seg oppi dette? Anonymkode: 63da1...cf2 Sett hun på plass! Si hun kan hjelpe mannen med å bli voksen siden det ikke gikk så bra.. Anonymkode: 1a5a0...ca4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå