Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er sikkert et teit og rart spørsmål for noen. Og det er sikkert et banalt "problem". Men jeg tenker mye på det om dagen. Greia er at vi og to andre par skal på ferie sammen. Der vi skal på ferie er det noen fantastiske småøyer/badeøyer som det går korte båtturer ut til. Der ute er det vanlig å bade uten klær, for de som vil. Og jeg vet at vi alle, hver for oss, på separate ferier gjerne soler oss og bader uten badetøy. Men det blir jo annerledes når vi er flere. Likevel vet jeg at det vil komme opp. Alle driver jo med det, på ferien er det lagt opp til det - så det vil sikkert skje. Spørsmålet blir da, hva med shavingsen? Hvis jeg dukker opp som den eneste uten hår vil det se "dristig ut", eller? Og hvis jeg lar være og de andre har shavet, vil jeg se kjip ut - og så kan jeg ikke plutselig gjøre det til neste dag. I-landsproblem, jeg vet. Men jeg vil ikke sende feil signaler. Spørre hva de andre gjør blir jo også rart, siden vi ikke engang er der.

Anonymkode: 61bdd...e7f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh...drit i alle andre å gjøre det du vil. Om du er shavet eller ikke har jo ingen ting å si

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

En litt tilfeldig halvbarbert tredagers da. Da er du safe.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri skjønt hvorfor voksne mennesker skal være helt hårløse nedentil så for meg hadde jeg reagert hvis alle var barbert. 

Anonymkode: bf317...134

• Liker 1
Skrevet

Du kan jo alltids gå for en hybrid? En velfrisert stripe/trekant f.eks. Er jo ikke uvanlig å ta litt ekstra når man likevel tar bikinilinja

Skrevet

Hvorfor tror du de andre bryr seg? Og hvilke signaler leser du i andres valg når det gjelder intimbarbering, siden du tydeligvis mener dette er betydningsfullt? Jeg har badet naken sammen med andre flere ganger, og kan ikke huske å ha viet deres kroppsbehåring en tanke... 

• Liker 1
Skrevet

Hvordan pleier du å ha det?

Alternativt: Hvordan ville du gjort det hvis det bare var dere to?

AnonymBruker
Skrevet

Eeeehhhh…. 

Anonymkode: a2e7a...b26

AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring fra dusjer i div svømmehaller og treningssentere, er at de aller fleste damer, uansett alder, er enten frisert eller gjerne helt glatt der nede. 

Når det kommer til nakenbading med venner så ville jeg gått for min vanlige stil, om det så gjelder full busk, frisert eller glatt.

Anonymkode: ba46f...222

AnonymBruker
Skrevet

Ha det som du pleier å ha det, vel?

Skjønner ikke problemet.. hvilke signaler er det du tenker du liksom sender. Å være glattbarbert er ikke så "dristig", det er ganske vanlig. Og har du hår så ser du jo ikke kjip ut! Herregud.

Det er et kjempeteit problem, MEN: litt morsomt er det også, som i at dette kan du fint snakke med de andre om 😅 Alle liker et tullete dilemma.

Nesten gang jeg var ute og tok noen glass vin med disse folkene, så hadde jeg spurt sånn hei dere, vi liker jo alle å bade nakne, er det rart å gjøre det sammen eller tenker dere det er greit. Og så følger du opp med at dette er kjempeteit, men jeg har sittet og grublet på hva som er "korrekt" intimfrisyre for den type situasjon, LOL. Og så ler dere alle godt og snakker om hvordan dere pleier å frisere.

Anonymkode: e5c02...0e8

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...