AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #1 Skrevet 2. juni 2022 Jeg leter etter en sports-bh. Mine «krav»: Lukking i ryggen, slik at jeg slipper å dra den over hodet. Push-up/god padding, slik at jeg ikke blir helt flat. Behagelig å ha på, ingen sømmer som gnager osv. God/medium støtte. Har noen tips? Anonymkode: f3d7b...fd2
Narad Skrevet 2. juni 2022 #2 Skrevet 2. juni 2022 Jeg har kjøpt på Løpslabbet, de har en super der som også kommer i mange forskjellige str. Husker dessverre ikke hva den heter. Den var ikke direkte pushup, men den har gode sømmer under og bredt felt under som gir litt støtte og dermed blir de ikke flate.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #3 Skrevet 2. juni 2022 Det er som om jeg skulle skrevet det selv. Syns jeg blir paddeflat med alt som er enda jeg har silikon og har en c-cup. Og veldig mange er for stramme og vanskelige å ta på!! Anonymkode: 8a346...32c
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #4 Skrevet 2. juni 2022 Narad skrev (11 minutter siden): Jeg har kjøpt på Løpslabbet, de har en super der som også kommer i mange forskjellige str. Husker dessverre ikke hva den heter. Den var ikke direkte pushup, men den har gode sømmer under og bredt felt under som gir litt støtte og dermed blir de ikke flate. En av disse? https://www.loplabbet.no/kategorier/dame/klar/sports-bh?sortOrder=CreatedDescending&numProducts=24 Anonymkode: 8a346...32c
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #5 Skrevet 2. juni 2022 Håper på flere tips. Shock absorber så interessant ut, om den er god på. Anonymkode: f3d7b...fd2
Narad Skrevet 2. juni 2022 #6 Skrevet 2. juni 2022 https://www.loplabbet.no/produkter/shock-absorber-s4490-black-_ll_no Denne av de. Er smal med stor byste så trenger noe med støtte så jeg har prøvd en haug med forskjellige og denne er den jeg har likt aller best! Har funnet den i andre farger i utlandet, så da har jeg kjøpt der også. Sikkert brukt den i 10 år, byttet ut med nye innimellom da, men den er holdbar og tåler mye vask.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #8 Skrevet 5. juni 2022 Jeg bruker Nike, vet ikke hva de heter men har stor logo. Bruker ganske baggy/ store Adidas t-skjorter over så litt flatt blir det uansett… 😂 Anonymkode: b95fb...a9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå