Nataliee91 Skrevet 2. juni 2022 #1 Skrevet 2. juni 2022 Hei, Har i en lengre periode sett etter en dildo som er myk. Altså myk som en halvslapp penis og ikke i nærheten til en hard penis. Dette da å bli støtet av noe hardt er ubehagelig. Det gir en stikkende smerte uavhengig av stilling. Dette går for vanlig penis også, og jeg må være meget så forsiktig under samleie. Har tatt til innkjøp av veldig mange varianter fra kondomeriet, sinfull og flere andre nettsider da jeg ikke har butikk i byen. Har prøvd dual-density, pvc og tpe dildoer. Har ikke prøvd ren silikon dildo(dual-density har en hard kjerne) Ønsker fortsatt noe som fyller meg, gjerne 4-5cm diameter og helst ikke noe lengre en 20cm innførbart. Tar gjerne noe lengre om det er en skikkelig god dildo. Usikker på de fra fleshlight da de er ekkel å klissete å ta på etter vask. Har noen tips til dette? Tusen takk
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #2 Skrevet 2. juni 2022 27 minutter siden, Nataliee91 said: Hei, Har i en lengre periode sett etter en dildo som er myk. Altså myk som en halvslapp penis og ikke i nærheten til en hard penis. Dette da å bli støtet av noe hardt er ubehagelig. Det gir en stikkende smerte uavhengig av stilling. Dette går for vanlig penis også, og jeg må være meget så forsiktig under samleie. Har tatt til innkjøp av veldig mange varianter fra kondomeriet, sinfull og flere andre nettsider da jeg ikke har butikk i byen. Har prøvd dual-density, pvc og tpe dildoer. Har ikke prøvd ren silikon dildo(dual-density har en hard kjerne) Ønsker fortsatt noe som fyller meg, gjerne 4-5cm diameter og helst ikke noe lengre en 20cm innførbart. Tar gjerne noe lengre om det er en skikkelig god dildo. Usikker på de fra fleshlight da de er ekkel å klissete å ta på etter vask. Har noen tips til dette? Tusen takk Utfordringen med en slapp penis er at den fort kan være vanskelig å få inn/holde seg inne 😅 Er redd det samme gjelder dildoer, at de må ha en viss fasthet for å holde på formen. Har dessverre ingen konkrete anbefalinger, men ser det finnes noen i silikon som kalles 'jelly dildo'. Aldri prøvd en selv, så jeg vet dessverre ikke hvordan de er, men hvis du har sexbutikk i nærheten kan det jo hende de har en utstilt du kan kjenne på. Anonymkode: e76cd...98a
feliek54 Skrevet 3. juni 2022 #3 Skrevet 3. juni 2022 Nataliee91 skrev (15 timer siden): Hei, Har i en lengre periode sett etter en dildo som er myk. Altså myk som en halvslapp penis og ikke i nærheten til en hard penis. Dette da å bli støtet av noe hardt er ubehagelig. Det gir en stikkende smerte uavhengig av stilling. Dette går for vanlig penis også, og jeg må være meget så forsiktig under samleie. Har tatt til innkjøp av veldig mange varianter fra kondomeriet, sinfull og flere andre nettsider da jeg ikke har butikk i byen. Har prøvd dual-density, pvc og tpe dildoer. Har ikke prøvd ren silikon dildo(dual-density har en hard kjerne) Ønsker fortsatt noe som fyller meg, gjerne 4-5cm diameter og helst ikke noe lengre en 20cm innførbart. Tar gjerne noe lengre om det er en skikkelig god dildo. Usikker på de fra fleshlight da de er ekkel å klissete å ta på etter vask. Har noen tips til dette? Tusen takk Gjør det vondt om du ikke har den i bunn av fitta så tror jeg du bør gå til legen. Men har du en kort fitte og den går i bunn så må du ikke ha dildo så langt inne. Jeg hadde en del sex med ei der min penis gikk i bunn og min er bare lit over gjennomsnitt lang. Men vi fant stillinger som fungerte slit av vi begge fikk orgasme. Ofte knullet vi flere ganger på en kveld. Ønsker deg lykke til
Tony-S Skrevet 3. juni 2022 #4 Skrevet 3. juni 2022 Nataliee91 skrev (18 timer siden): Hei, Har i en lengre periode sett etter en dildo som er myk. Altså myk som en halvslapp penis og ikke i nærheten til en hard penis. Dette da å bli støtet av noe hardt er ubehagelig. Det gir en stikkende smerte uavhengig av stilling. Dette går for vanlig penis også, og jeg må være meget så forsiktig under samleie. Har tatt til innkjøp av veldig mange varianter fra kondomeriet, sinfull og flere andre nettsider da jeg ikke har butikk i byen. Har prøvd dual-density, pvc og tpe dildoer. Har ikke prøvd ren silikon dildo(dual-density har en hard kjerne) Ønsker fortsatt noe som fyller meg, gjerne 4-5cm diameter og helst ikke noe lengre en 20cm innførbart. Tar gjerne noe lengre om det er en skikkelig god dildo. Usikker på de fra fleshlight da de er ekkel å klissete å ta på etter vask. Har noen tips til dette? Tusen takk Skaff deg «Clone-Boy» også finner du en som har en pikk str som du liker også ber du om å få ta en avstøpning av pikken hans som du kan knulle deg selv med hver dag! ingen gutt/ Mann som kan si nei til det. 😜 Selve Avstøpningen er EASY, og 30 min etterpå så har du en perfekt dildo i et mykt materiale. (Vibrasjon kan legges i avstøpningen før den tørker) 👍😉
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #5 Skrevet 3. juni 2022 Tony-S skrev (2 timer siden): Skaff deg «Clone-Boy» også finner du en som har en pikk str som du liker også ber du om å få ta en avstøpning av pikken hans som du kan knulle deg selv med hver dag! ingen gutt/ Mann som kan si nei til det. 😜 Selve Avstøpningen er EASY, og 30 min etterpå så har du en perfekt dildo i et mykt materiale. (Vibrasjon kan legges i avstøpningen før den tørker) 👍😉 Leseforståelsen din er ikke god. Det finnes da dildoer og sexleker i alle tenkelige størrelser, men ts etterspør noe mykere enn standard. Tviler på at Clone boy skiller seg nevneverdig ut der. Hvem vil støpe av kjærestens søte lille, og i tillegg få den halvslapp? Ts; jeg hadde nok prøvd Fleshlight sine. Det ligger i materialets natur å føles litt klissete, når det blir så mykt. Vanlige Fleshlight for menn er også slik. Når du tar innmaten ut, så kjennes det som om den skal klistre seg fast til hva som helst. Men innsmurt med glidemiddel, og i bruk, så er det veldig bra. Anonymkode: 61a6d...371 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #6 Skrevet 4. juni 2022 Jeg har en som kalles "package" eller noe i den duren. Bestilt via en vanlig sexleketøys side. Men den er nok mer som en slapp penis. Tror kanskje bruken av dem er tenkt til transmenn som vil ha noe i buksa frem til eventuell operasjon... Men, gøy å leke med for min del 😉 Men hvis du har funnet fra fleshlight, må du gå for det. De har jo perfekt mykhet, men samtidig stiv nok til å holde formen 🤩 Jeg fant ikke sånn da jeg lette. Så finnes det fleshlight pudder man skal ha på etter vask for å unngå klissetheten, kan hende det funker like bra med babypudder. Funker i allefall veldig fint på mannens fleshlight 😎 Anonymkode: 10fe8...c1d
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #7 Skrevet 4. juni 2022 Nataliee91 skrev (På 2.6.2022 den 19.36): Hei, Har i en lengre periode sett etter en dildo som er myk. Altså myk som en halvslapp penis og ikke i nærheten til en hard penis. Dette da å bli støtet av noe hardt er ubehagelig. Det gir en stikkende smerte uavhengig av stilling. Dette går for vanlig penis også, og jeg må være meget så forsiktig under samleie. Har tatt til innkjøp av veldig mange varianter fra kondomeriet, sinfull og flere andre nettsider da jeg ikke har butikk i byen. Har prøvd dual-density, pvc og tpe dildoer. Har ikke prøvd ren silikon dildo(dual-density har en hard kjerne) Ønsker fortsatt noe som fyller meg, gjerne 4-5cm diameter og helst ikke noe lengre en 20cm innførbart. Tar gjerne noe lengre om det er en skikkelig god dildo. Usikker på de fra fleshlight da de er ekkel å klissete å ta på etter vask. Har noen tips til dette? Tusen takk Er det sånn at du foretrekker en mykere variant på the real thing også eller er det bare på dildoene du liker at de er mykere i formen? Dama mi syns av og til at min er for hard, så bruker noen ganger en penis hylse utenpå som gjør den mere myk men samtidig tykkere🙂 Anonymkode: 9ce5c...ac2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #8 Skrevet 4. juni 2022 Jeg stimulerer nesten bare klitoris, bruker ikke penetrering når jeg mastruberer. Etter fødsel og barn har jeg sluttet å like penetrering så godt. Så når det bare er meg, er det meg og perla! Ingen tips til dildo, men lurer litt på om du har fått sjekket om du har vaginisme? Anonymkode: 0e654...b3e
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #9 Skrevet 4. juni 2022 Jeg får g punkts orgasme når kjæresten bunner meg og støter borti livmorhalsen. Det er fantastisk deilig.😜 Anonymkode: e0433...098
Hulderen Skrevet 4. juni 2022 #10 Skrevet 4. juni 2022 Jeg tenker også at dildo kanskje ikke er noe for deg. Har du testet ut ulike vibratorer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå