Gå til innhold

Putin har kreft ?

FruR

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest brødskalle

Altså, vi har hørt at Russland vil gå tom for mat og militære siden krigen startet. Har det skjedd? Nei. Skal vi nå tro på at han har dødelig kreft?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brødskalle skrev (På 2.6.2022 den 21.18):

Altså, vi har hørt at Russland vil gå tom for mat og militære siden krigen startet. Har det skjedd? Nei. Skal vi nå tro på at han har dødelig kreft?

En sykepleier fortalte meg en gang at alle har kreft, men det er variabelt om man rekker å dø av det før man dør av noe annet. Kankje jeg vil dø av kreft når jeg blir 214 år dersom ikke en forkjølelse tar knekken på meg da jeg fyller 211?

Når det er sagt, Putin har angivelig mellom 10 og 20 leger hos seg, som kan tyde på at han ikke føler seg helt bra. De utvalgte bildene som vises av han forteller at han ser betydelig sykere ut nå  enn for et par år  siden.

Russland må vel være kreative for å fylle opp med militære. Det har vært snakk om å ærklære krig for å lovlig kunne sende vernepliktige til Ukraina, men det sies også at Putin er redd for å bevæpne for mange unge Russere.  Jeg forestiller meg at Russland vil rekruttere på en mer moderne og forretningsmessig måte, og shoppe mer tjenester hos leiesoldatfirmaer. Jeg lurer på om det kan være mulig å hente massevis av billige arbeidsledige leiesoldater fra flere konfliktområder i verden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...