AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #1 Skrevet 2. juni 2022 Noen som har forslag til en gøy, morsom, søt måte å fortelle om graviditet til familie og nære venner? Uplanlagt og INGEN forventer dette av oss. Første gravide i vennegjengen også. Så her er sjokkfaktoren stor Anonymkode: 813e1...499
Gjest hellokitty Skrevet 2. juni 2022 #2 Skrevet 2. juni 2022 Jeg så en kopp med setningen « det beste med å ha deg som mamma er at barna mine kan kalle deg bestemor». Det hadde vært en fin gave til bestemødrene f eks. Og noen lingnende til bestefedrene.
Gjest hellokitty Skrevet 2. juni 2022 #3 Skrevet 2. juni 2022 hellokitty skrev (1 minutt siden): Jeg så en kopp med setningen « det beste med å ha deg som mamma er at barna mine kan kalle deg bestemor». Det hadde vært en fin gave til bestemødrene f eks. Og noen lingnende til bestefedrene. Koppen selges på tilbords https://www.tilbords.no/borddekking/kopper-og-krus/krus/lykketegning-krus-40-cl-bestemor-rosa/?utm_source=google&utm_medium=surfaces&utm_campaign=shopping&gclid=EAIaIQobChMI8bHM0Z6P-AIVlEaRBR1ssQNFEAQYASABEgJiXPD_BwE
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #4 Skrevet 2. juni 2022 Faren min fikk en innpakket kopp med "bestefar" på. Anonymkode: b791f...0c8
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #5 Skrevet 2. juni 2022 Gi han en lang handleliste og smyg inn bleier på lappen et sted langt ned på lista. Anonymkode: 1b934...daf 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #6 Skrevet 2. juni 2022 Bare ikke gjør noe så kleint som å be familien si noe sånn som '' jeg skal bli bestemor'' eller noe slikt når man tar bilde av vedkommende. Noe så kleint🤦♀️ Anonymkode: 166db...731 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #7 Skrevet 2. juni 2022 Om det er uplanlagt og ingen forventer det er det jo slik at mange vil synes det er alt for tidlig i forhold til alder, eller forholdet. Altså best å tone det ned en god del. Anonymkode: 422c1...fdd 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #8 Skrevet 2. juni 2022 Spørs om andre blir glade eller om de fleste tenker abort Anonymkode: dd427...1a8 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #10 Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Om det er uplanlagt og ingen forventer det er det jo slik at mange vil synes det er alt for tidlig i forhold til alder, eller forholdet. Altså best å tone det ned en god del. Anonymkode: 422c1...fdd Hvorfor må man tone ned sin egen glede for å ta hensyn til andres fordommer? TS virker jo kjempeglad for dette, så synes ikke hun trenger å legge lokk på det for å virke mer "sømmelig". AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Spørs om andre blir glade eller om de fleste tenker abort Folk som driver og tenker andre venner(!) burde ta abort bør kanskje ta et lite oppgjør med seg selv ... Anonymkode: f6a84...047 11 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #11 Skrevet 2. juni 2022 La de ha på hodetelefoner med musikk på. Så skal du si et ord/setning: «du skal bli bestemor» eller: «dere skal bli besteforeldre» f.eks også skal de gjette hva du sier. Veldig morsomt og søtt🥰 Anonymkode: 6ba8d...886 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #12 Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Om det er uplanlagt og ingen forventer det er det jo slik at mange vil synes det er alt for tidlig i forhold til alder, eller forholdet. Altså best å tone det ned en god del. Anonymkode: 422c1...fdd Vi er 25 og 26. Mest uforventet da jeg er yngst i søskenflokken og alle mine tre søsken fikk sine første barn i år. I tillegg skal vi gifte oss snart og hadde ikke tenkt å være gravid i eget bryllup🙈 planen var å vente 2-3 år. Anonymkode: 813e1...499
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #13 Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Hvorfor må man tone ned sin egen glede for å ta hensyn til andres fordommer? TS virker jo kjempeglad for dette, så synes ikke hun trenger å legge lokk på det for å virke mer "sømmelig". Anonymkode: f6a84...047 Fordi reaksjonen ofte ikke blir som ventet. Og det kan være en stor nedtur, og ødelegge øyeblikket fullstendig, ofte sette spor for mange år. Ikke så hyggelig å stå der etter den store overraskelsen, og bli møtt med; "var det planlagt?", "var ikke det litt tidlig?" Så spilte inn dette av hensyn til TS sine følelser, ikke for å ikke tråkke på familie/venners tær. Anonymkode: 422c1...fdd 4
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #14 Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Fordi reaksjonen ofte ikke blir som ventet. Og det kan være en stor nedtur, og ødelegge øyeblikket fullstendig, ofte sette spor for mange år. Ikke så hyggelig å stå der etter den store overraskelsen, og bli møtt med; "var det planlagt?", "var ikke det litt tidlig?" Så spilte inn dette av hensyn til TS sine følelser, ikke for å ikke tråkke på familie/venners tær. Anonymkode: 422c1...fdd Sikker på at venner og familie vil ta dette som en positiv nyhet ts Anonymkode: 813e1...499
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #15 Skrevet 2. juni 2022 En venninne syns det var veldig hyggelig overraskelse og ble helt sjokkert av at hun drev med noe, og jeg tok tak i hendene hennes litt sånn ut av det blå og la de på magen min… tok litt tid før hun hoppet opp og skrek 😄 Anonymkode: 933d6...20a
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #16 Skrevet 2. juni 2022 Familie: Inviter på kaffebesøk. Kjøp inn kopper med "tante", "bestemor" osv. Fortell at det er "bordkort" og at de må sette seg der navnet står. Jeg sendte snap med bilde av ultralyd til venner. Det var fordi jeg ikke fikk truffet alle pga. korona. Anonymkode: 53577...3e6
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #17 Skrevet 2. juni 2022 Da jeg var gravid med førstemann, så sa jeg bare til foreldrene mine "Det er en på vei". Da så de rart på meg LENGE, før det gikk opp for dem hva jeg hadde sagt, og da lo vi alle tre. Jeg synes det var gøy 😆 Anonymkode: 515d1...175
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #18 Skrevet 3. juni 2022 Jeg sa at jeg hadde kjøpt en kjole for noen dager siden og dro frem kjole i størrelse bitteliten søt jente Anonymkode: dd427...1a8 1 1
Christina82 Skrevet 3. juni 2022 #19 Skrevet 3. juni 2022 Sa jeg hadde sluttet å røyke, og da tok de den med en gang. Besteforeldre ble veldig fornøyde:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå