AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #1 Skrevet 2. juni 2022 Jeg har nylig begynt å jobbe, baby har nettopp fylt ett år. Hun har vært mammadalt hele veien. På morningen blir hun lei seg når jeg drar på jobb, men på ettermiddagen er hun mer likegyldig og vil like gjerne være hos far. Akkurat som hun «straffer» meg litt. Eller bare blitt pappadalt over natta. Noen som har hatt det sånn? Har bare hørt om at baby er ekstra sutrete når mor kommer hjem... slik det har vært før nå jeg har vært borte i korte perioder. PS! Jeg ønsker bare å høre fra deg om du har erfaring eller kunnskap. Har du tenkt til å si noe som ikke relevant kan du la være:) Anonymkode: 3e0fd...1a3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #2 Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg har nylig begynt å jobbe, baby har nettopp fylt ett år. Hun har vært mammadalt hele veien. På morningen blir hun lei seg når jeg drar på jobb, men på ettermiddagen er hun mer likegyldig og vil like gjerne være hos far. Akkurat som hun «straffer» meg litt. Eller bare blitt pappadalt over natta. Noen som har hatt det sånn? Har bare hørt om at baby er ekstra sutrete når mor kommer hjem... slik det har vært før nå jeg har vært borte i korte perioder. PS! Jeg ønsker bare å høre fra deg om du har erfaring eller kunnskap. Har du tenkt til å si noe som ikke relevant kan du la være:) Anonymkode: 3e0fd...1a3 Mi har alltid vært mammadalt, gråt når jeg gikk til jobb osv. Men ble ekstra mammadalt når jeg kom hjem ja, gråt ofte og skulle bare være med meg. Jeg tenker også at når du legger ut på et forum her og ønsker erfaringer så må alle få skrive, enten det er positivt eller negativt. Anonymkode: e6f58...6ff 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #3 Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mi har alltid vært mammadalt, gråt når jeg gikk til jobb osv. Men ble ekstra mammadalt når jeg kom hjem ja, gråt ofte og skulle bare være med meg. Jeg tenker også at når du legger ut på et forum her og ønsker erfaringer så må alle få skrive, enten det er positivt eller negativt. Anonymkode: e6f58...6ff Det var irrelevante kommentarer hun ikke ville høre, ikke negative. Jeg har hørt om mødre i min omgangskrets som også blir "straffet" av barnet etter de får barn nr. 2, for eksempel, og mor må gi det andre barnet mye oppmerksomhet. Anonymkode: 8faed...96c
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #4 Skrevet 2. juni 2022 Begge mine barn har vært mammadalter og klenget på meg ved barnehagestart/1 års alder. Men jeg hadde hele permisjonene alene, så det kan være en del av grunnen til at begge søkte til meg. Anonymkode: 0d865...0c3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #5 Skrevet 2. juni 2022 Jeg tror det der bytter en del på. Jeg begynte på jobb etter 6mnd og da var far favoritt en god stund. Nå er hun litt over 1 år og far har begynt å reise på jobb i Nordsjøen igjen og da er det meg hun foretrekker. Det føles nok litt rart for både deg og henne. Og litt sårt. Men det går seg nok til. Du får prøve å ta igjen noe kosetid i helgen Anonymkode: 5c655...930 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #6 Skrevet 2. juni 2022 Høres akkurat ut som venninnen min. Hun føler seg også "straffet" av datteren i disse dager Anonymkode: 725fc...919
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå