Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, 

Jeg lurer på om det er noen som har blitt gravid uten at mannen har hatt orgasme/sædutløsning under sex? 
Jeg og mannen har lyst på barn og sluttet med prevensjon for ett år siden. Jeg fikk eggløsning første syklus etter p-pilleslutt og har hatt svært regelmessig menstruasjon i ett år. Pga ny jobb og andre forhold har den aktive prøvingen blitt satt litt på vent og sexlivet vært gjennom en tørkeperiode. 
Vi hadde sex for 3 uker siden, men uten at mannen fikk sædutløsning/orgasme.

I følge appen jeg bruker for å registrere syklusen min så er jeg nå 7 dager forsinket. Jeg mistenker at eggløsning var et par dager senere enn hva appen tippet og jeg sjekket ikke i form av temping eller eggløsningstest. Eggløsning har da mest sannsynlig vært den dagen vi hadde sex. Jeg pleier å få rikelig med eggløsningsslim så har ikke vært et problem å vite når eggløsning skjer. Jeg fikk korona få dager etter eggløsning og har tenkt for meg selv at mensen helt sikkert er litt forsinket pga det. 

Er det noen som faktisk har blitt gravid uten at mannen har fått utløsning? Ved å Google dette spørsmålet så finner jeg mer teoretiske svar på at det er mulig siden sædceller kan følge med sædvæsken mannen produserer under sex («pre cum»). Men føler dette er mer et teoretisk eksempel på at det kan være mulig og lekse om hvorfor det er viktig for tenåringer å bruke prevensjon.

Anonymkode: a5cd5...d66

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at siden du fikk korona 2 dager etter eggløsningen så kan kroppen din vært syk før eggløsning...som kan gjøre at du enten ikke fikk eggløsning..eller at du fikk eggløsning senere

Det er jo mange blir gravid når de tar en pull out

Skrevet

Jeg fikk korona da jeg va skulle ha eggløsning og syklusen ble sinnsykt lang, eggløsning ble Forsinket med et par uker nesten. Sjansen for at du er gravid er minimal. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...