Gå til innhold

Feabie - erfaring med dating?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noen her brukt Feabie for å komme i kontakt med noen, når det gjelder dating? Min preferanse for større kvinner gjør at Tinder er ganske uaktuelt. Enten er det ikke større kvinner i området her på Tinder, eller så vinkler de bildene så sinnsykt at jeg ikke ser hvordan de faktisk ser ut :/ Så jeg vil ønske å finne et nisjeområde, som f.eks. Feabie, hvor i det minste preferansen min kan være litt mer akseptert.

Anonymkode: 9a7da...806

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Rart det skulle være så vanskelig på tinder når så mange menn på kg har klaget på nettopp det at damene ikke viser sitt sanne jeg og er tjukkere enn det de gir seg ut for. 

Anonymkode: 4465d...8c5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Rart det skulle være så vanskelig på tinder når så mange menn på kg har klaget på nettopp det at damene ikke viser sitt sanne jeg og er tjukkere enn det de gir seg ut for. 

Anonymkode: 4465d...8c5

Lubne og tjukke, ja, men sykelig overvekt, slik som TS vil ha, vokser (heldigvis!!!) ikke på trær

Anonymkode: 79410...4b2

Skrevet

Det er vel det at i Norge er det ikke stort fokus på Feeders, slik det kan være i Usa.
Vi har ikke en like stor fedmeepidemie som de har i Usa heller, ergo er det vel færre av de virkelig store kvinnene i Norge, eller tar jeg feil?

Dette klippet jeg fra nettsiden til Feabie, for de som lurer på hva det er;
Feabie is a social network and dating site for feeders, feedees, fat admirers and BBW/BHM. We’re a quirky bunch of men and women who love words like curvy, thick, plump, bellied, chubby, fat, obese, super-size and so much more!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Lubne og tjukke, ja, men sykelig overvekt, slik som TS vil ha, vokser (heldigvis!!!) ikke på trær

Jeg liker også lubne og tjukke jenter.

Anonymkode: 9a7da...806

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...