Gå til innhold

Lik Meg sesong tre (nrk)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Sesong 3 har akkurat startet. Hva synes dere?

Anonymkode: 6a283...94e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Regner med du mener sesong 6. Jeg liker den. Elsket sesong 5 også. Jeg er langt eldre enn målgruppa.

Anonymkode: f2836...a0e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Regner med du mener sesong 6. Jeg liker den. Elsket sesong 5 også. Jeg er langt eldre enn målgruppa.

Ja! Skrivefeil, det er jo sesong 6 som går nå og er ny. Jeg er i 30-årene så også eldre enn målgruppen. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja! Skrivefeil, det er jo sesong 6 som går nå og er ny. Jeg er i 30-årene så også eldre enn målgruppen. 

Jeg er også i 30-årene 🙌 Og har allerede sett de to episodene som ble sluppet i dag to ganger 🙈 Ønske alle ble sluppet på likt!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er også i 30årene hahah, oopps. Er ennå ikke ferdig med ses 5, huff. Skal skynde meg.

Anonymkode: 088fa...cd4

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Spoiler

Jeg får vondt av Oda. Oda som alltid henger litt etter de andre, alltid litt mer barnslig. Samtidig som hun er trygg på seg selv og meningene sine. Oda som ikke barberer seg, ikke vil ha sex, og ikke klarer å sette inn en tampong uten at det gjør vondt. Tampong er jo kjempevanskelig å sette inn om man ikke er kjent med kroppen sin. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Spoiler

Bra at Leo åpnet seg opp og snakket med kameraten sin. Han og Sofie kunne jo fått det veldig fint sammen, men de starter jo i feil ende. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spoiler

Bra serie. Liker detaljene, noen ting er som når jeg vokste opp(34 år nå). Som når hun sier «så søtt at du ikke shaver». Det sies som et kompliment men alle vet at det sies for å påpeke noe rart/stygt o.L med henne. Håper Oda finner ut at det finnes mindre tamponger, den hun fikk var jo gigantisk. Og håper ikke unge som ser serien tror at en penis skal være så stor som dildoen.

Anonymkode: 6f2e1...2a1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det bare ikke er meg, som er i 30 årene som skjer på Lik meg 😅😃

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Faller ikke poenget med serien bort når det bare er gamlinger som ser på?

Anonymkode: 82e5b...3dd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er bare gamlinger som ser på, fordi de unge tydeligvis ikke får lov av foreldrene sine, jfr den andre tråden. Mens vi over 30 er herre over oss selv 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett alle sesongene og så de nyeste episodene igår. De tar meg tilbake til ungdomstiden! Er 34 år.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med tampongen var noe som minnet om meg selv. Husker jeg prøvde tampong for første gang og hadde ikke hatt sex før. Jeg gikk hjulbeint og gråt da den skulle taes ut igjen, uff. :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Nei? De på 16år kan jo også se på den

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er bare gamlinger som ser på, fordi de unge tydeligvis ikke får lov av foreldrene sine, jfr den andre tråden. Mens vi over 30 er herre over oss selv 😎

Hvilken andre tråd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Nei? De på 16år kan jo også se på den

Hvilken andre tråd?

Denne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er 26 så akkurat ti år eldre enn de i serien, har fulgt med sesong 1 og er nesten som en selvbiografi! Kjenner meg sånn igjen i Oda. Viktig og flott serie, spesielt mtp mobbing, skulle gjerne gått på tv da jeg var yngre. Liker også den nye sesongen, kjenner meg godt igjen, var selv sent ute med å ha sex (kom dog først i puberteten, men var så usikker og redd). Veldig gjenkjennelig det med tampong og føle at man ikke har noe hull, oppsøkte helsesøster med samme problem husker jeg. Gleder meg til fortsettelsen 🙂

Anonymkode: 48b60...caa

• Liker 3
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 7.6.2022 den 20.25):

Er 26 så akkurat ti år eldre enn de i serien, har fulgt med sesong 1 og er nesten som en selvbiografi! Kjenner meg sånn igjen i Oda. Viktig og flott serie, spesielt mtp mobbing, skulle gjerne gått på tv da jeg var yngre. Liker også den nye sesongen, kjenner meg godt igjen, var selv sent ute med å ha sex (kom dog først i puberteten, men var så usikker og redd). Veldig gjenkjennelig det med tampong og føle at man ikke har noe hull, oppsøkte helsesøster med samme problem husker jeg. Gleder meg til fortsettelsen 🙂

Anonymkode: 48b60...caa

Helt enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Spoiler

Ser ut som dette var siste sesong, sukk. Kommer iallfall ikke opp noe info om ny sesong, og de har i tillegg lagt ut Oda sesong 1-6.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

AnonymBruker skrev (På 2.6.2022 den 21.50):
  Skjul innhold

Jeg får vondt av Oda. Oda som alltid henger litt etter de andre, alltid litt mer barnslig. Samtidig som hun er trygg på seg selv og meningene sine. Oda som ikke barberer seg, ikke vil ha sex, og ikke klarer å sette inn en tampong uten at det gjør vondt. Tampong er jo kjempevanskelig å sette inn om man ikke er kjent med kroppen sin. 

Enig, men samtidig så synes jeg at  Oda er en flott og viktig karakter. Veldig mange jentekarakterer i tenåringsserier blir veldig tydelig plassert i en boks som enten stille/sjenert/nerdete eller utadvendt/populær/kul, som om det å være litt annerledes eller upopulær alltid er ensbetydende med å være innadvendt.

Oda er en veldig fin representant for de jentene som ikke klarer å passe helt inn, men som samtidig tør å ta plass og prøve. 

Anonymkode: 03d25...320

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bare jeg som synes denne sesongen ble litt kort? Har ikke sett den siste episoden ennå, men føler den liksom aldri kom helt i gang.

Anonymkode: 71279...65b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...