AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #1 Del Skrevet 2. juni 2022 Da tenker jeg sneakers og andre sko man bruker en del, ikke bare bunadsko ol. Har funnet noen utrolig fine sneakers, elsker fargene og sålen ser veldig god ut. Men innbiller meg jo at kvaliteten er elendig. Noen med erfaring? Bør jeg holde meg unna? Anonymkode: 36386...bdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 2. juni 2022 #2 Del Skrevet 2. juni 2022 Holdbarheten er ikke det verste. Men de har alltid flat, hard, tynn såle. Enten det er tøysko, tøfler eller bunadssko… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #3 Del Skrevet 2. juni 2022 Snakk med Tom Hagen Anonymkode: e5562...ada 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #4 Del Skrevet 2. juni 2022 Helt greie og billige sneakers. De jeg har eg gode og myke i sålen, men det er selvfølgelig ikke noe særlig demping. Heller mer skummsåler som siger sammen enn støtdemping. Anonymkode: 116d5...750 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 2. juni 2022 #5 Del Skrevet 2. juni 2022 Har Sparkjøp kvalitet overhodet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #6 Del Skrevet 2. juni 2022 Teatrica skrev (1 minutt siden): Har Sparkjøp kvalitet overhodet? Ja, de har mye av god kvalitet. Men billige sneakers av deres eget merke er nok ikke av den beste kvaliteten. Men det gjelder jo i alle butikker og ikke bare hos sparkjøp. Anonymkode: 116d5...750 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bienvilleparish Skrevet 7. juni 2022 #7 Del Skrevet 7. juni 2022 Har kjøpt flere ganger til guttungen, og de blir ødelagt hver gang. Såler som løsner, støvler som lekker, fôr som løsner. Ville styrt unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 7. juni 2022 #8 Del Skrevet 7. juni 2022 Kjøpte blinkesko til barna der en gang. Det ene paret virket ikke når vi kom hjem og ble byttet, de to andre parene sluttet å virke etter ett bruk. Selve skoen ble stiv og herpa etter kort tids bruk. Vi har endt opp med å kaste de etter to måneder og et par bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå