AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #1 Skrevet 2. juni 2022 Jeg (mann i 40-årene) tror jeg er seksuelt forvirret eller no? Har vært gift i over 15 år med ei flott dame og har et godt sexliv til vanlig, men tror jeg har et underliggende ønske om noe annet. jeg synes kvinner er utrolig vakre og blir lett betatt, faktisk synes jeg normalt pene (dvs ikke fillers, botox og whatnot) er penere enn disse unge jålebukkene nå til dags. Hjertet mitt pumper dobbelt så fort hvis ei flott kvinnelige kollega kommer innom kontoret eller hvis det står ei flott dame i kassa på butikken. Blir nesten rødmende bare de sier hei.. Så til frustrasjonen… seksuelt er det omtrent bare pikk jeg tenker på 😕 Vil gjerne ha sex med noen med pikk, tanken på å suge den eller bli penetrert gjør meg altså så ufattelig kåt. Ok, så da er jeg vel homo eller bi da? Men det er ikke så lett, for jeg synes nemlig ikke menn er attraktive i det hele tatt. Bare tanken på å kysse en mann eller være intim med en gir meg akutt slapp. Har i lang tid ansett meg som bi-nysgjerrig men selv i trekanter med andre bi-menn har jeg tatt steget ut - jeg synes jo tross alt resten av mannekroppen er frastøtende 😞 Det er altså bare selve pikken jeg tenner på, ikke resten av kroppen/personen. Så hva gjør man da? Når alt jeg vil er å våkne opp som lilleskje med et morrabrød liggende inntil ryggen min på jakt etter moro? Anonymkode: f998e...52c
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #2 Skrevet 2. juni 2022 «Men selv i trekanter med andre bi-menn har jeg aldri tatt steget ut» skulle det stå ts Anonymkode: f998e...52c
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #3 Skrevet 2. juni 2022 Mja, du kan jo begynne med å kjøpe en naturtro strap-on og la kona di bruke den på deg? Ellers så tenker jeg at det du beskriver tydeliggjør at menn er svært opptatt av penis, mer enn kvinner er. Jeg skal ikke snakke for alle kvinner, men selv er jeg mer opptatt av helheten, altså hele mannen jeg er tent på, enn det du tydeligvis er. Jeg tenker sjeldent eller aldri på peniser. Anonymkode: c4187...f91
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #4 Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): «Men selv i trekanter med andre bi-menn har jeg aldri tatt steget ut» skulle det stå ts Anonymkode: f998e...52c Hva sier din kone til at du har hatt trekant med menn? Det er jo utroskap. Anonymkode: 038ad...f09
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #7 Skrevet 2. juni 2022 Blir litt vanskelig med kun pikk da denne ko kommer i full pakke med mannekroppen 😅 hadde kjøpt strap on og prøvd det med kona di:) Anonymkode: ddc9d...b2e
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #8 Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva sier din kone til at du har hatt trekant med menn? Det er jo utroskap. Anonymkode: 038ad...f09 Kanskje kinesar med på trekanten ? Anonymkode: 39090...346
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #9 Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg (mann i 40-årene) tror jeg er seksuelt forvirret eller no? Har vært gift i over 15 år med ei flott dame og har et godt sexliv til vanlig, men tror jeg har et underliggende ønske om noe annet. jeg synes kvinner er utrolig vakre og blir lett betatt, faktisk synes jeg normalt pene (dvs ikke fillers, botox og whatnot) er penere enn disse unge jålebukkene nå til dags. Hjertet mitt pumper dobbelt så fort hvis ei flott kvinnelige kollega kommer innom kontoret eller hvis det står ei flott dame i kassa på butikken. Blir nesten rødmende bare de sier hei.. Så til frustrasjonen… seksuelt er det omtrent bare pikk jeg tenker på 😕 Vil gjerne ha sex med noen med pikk, tanken på å suge den eller bli penetrert gjør meg altså så ufattelig kåt. Ok, så da er jeg vel homo eller bi da? Men det er ikke så lett, for jeg synes nemlig ikke menn er attraktive i det hele tatt. Bare tanken på å kysse en mann eller være intim med en gir meg akutt slapp. Har i lang tid ansett meg som bi-nysgjerrig men selv i trekanter med andre bi-menn har jeg tatt steget ut - jeg synes jo tross alt resten av mannekroppen er frastøtende 😞 Det er altså bare selve pikken jeg tenner på, ikke resten av kroppen/personen. Så hva gjør man da? Når alt jeg vil er å våkne opp som lilleskje med et morrabrød liggende inntil ryggen min på jakt etter moro? Anonymkode: f998e...52c Jeg er mann i 40årene og har det helt likt som deg, tenner ikke på en mannekropp, men kun penis. Jeg har testa 3kant, hvor jeg fikk testa å suge, det var kjempe spennende. Han sugde meg også, det var ikke så spennende, helt ok, dama var mye bedre. Tipper du tenner på feminitet, som kvinnekropp, pupper osv. f.eks kanskje en transperson (pikk, pupper, feminin kropp generelt) Anonymkode: 0fe1b...934
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #10 Skrevet 2. juni 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Mja, du kan jo begynne med å kjøpe en naturtro strap-on og la kona di bruke den på deg? Ellers så tenker jeg at det du beskriver tydeliggjør at menn er svært opptatt av penis, mer enn kvinner er. Jeg skal ikke snakke for alle kvinner, men selv er jeg mer opptatt av helheten, altså hele mannen jeg er tent på, enn det du tydeligvis er. Jeg tenker sjeldent eller aldri på peniser. Anonymkode: c4187...f91 Er nok ikke så lett, verken hun eller jeg er ukjente med analsex. Vi har utforsket det en god del på begge to, og jeg liker godt å bli penetrert av dildoer. Men det blir liksom ikke det samme, det er ingen person i andre enden som får nytelse av det og mye av lysten min ligger nok i å se/kjenne/høre nytelse den andre personen får. På samme måte som når jeg har sex min min kone eller andre damer så fokusere jeg mest på deres nytelse. Jeg liker godt å gi orgasmer, utforske, leke med og glede henne, men det gir ikke meg all verdens mentale nytelse å penetrere/motta oralsex. Det er fysisk deilig, men det mentale mangler. Vet ikke om det er så lett å forklare egentlig Anonymkode: f998e...52c
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #11 Skrevet 2. juni 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Hva sier din kone til at du har hatt trekant med menn? Det er jo utroskap. Anonymkode: 038ad...f09 Hvorfor er det det? La meg presisere det jeg mente. Vi har hatt trekant med andre menn, og av og til har disse vært bi mens andre ganger er de hetero. Felles for alle gangen har vært at min kone har vært i fokus. Men uansett om jeg hadde hatt trekant med to andre bi-menn er det kun jeg og min kone som kan klassifisere det som utroskap eller ei. Vi har et trygt og godt forhold, og jeg er trygg på at hun hadde latt meg utforske alene med andre hvis det var noe jeg ønsket. Anonymkode: f998e...52c
Blåjojo Skrevet 2. juni 2022 #12 Skrevet 2. juni 2022 Jeg har en kompis som tenker akkurat det samme som deg. Og han sier at han kunne tenkt seg sex med en transe. Da får du det feminine med dameutseende, og du får en penis å suge/bli penetrert av.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #13 Skrevet 2. juni 2022 58 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er mann i 40årene og har det helt likt som deg, tenner ikke på en mannekropp, men kun penis. Jeg har testa 3kant, hvor jeg fikk testa å suge, det var kjempe spennende. Han sugde meg også, det var ikke så spennende, helt ok, dama var mye bedre. Tipper du tenner på feminitet, som kvinnekropp, pupper osv. f.eks kanskje en transperson (pikk, pupper, feminin kropp generelt) Anonymkode: 0fe1b...934 Godt å høre at jeg ikke er alene 🙂 Digger som sagt damer visuelt sett og kunne aldri vært sammen med en mann. Ikke fordi det er noe galt i det, jeg synes ikke menn er pene/attraktive. Anonymkode: f998e...52c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå