AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #1 Skrevet 2. juni 2022 Det er så ufattelig slitsomt! Han er sur hver eneste dag etter jobb frem til han får spist middag. Slenger med tallerker,, svarer meg og barna surt, bråker med ting som ikke ligger som det skal, lukker skuffer hardt igjen. Andre med sånne menn? Jeg sier han skal skjerpe seg, men ingen nytte. Anonymkode: e5074...ad2
SinEater Skrevet 2. juni 2022 #3 Skrevet 2. juni 2022 Be han gi faen eller så får han ikke mat? Oppfører seg som en unge jo. 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #4 Skrevet 2. juni 2022 Voksne mennesker klarer å beherske seg selv om de er sultne. Si at han får gå et annet sted å være sur, eller fikse sin egen mat. Sånn oppførsel er ikke greit. Anonymkode: 1e78c...7e7 6
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #5 Skrevet 2. juni 2022 Sånn var mora mi også, det var bare å trå forsiktig frem til hun hadde spist, hun blir sånn når det er for lenge siden hun har spist og blodsukkeret er lavt, noen blir jo sånn pga blodsukkeret (ikke diabetes altså), og det er vanskelig å klare ta seg sammen tror jeg. Du kan jo prøve ta det opp med mannen når han har spist middag en gang, forslå at han evt kan ta seg en energibar e.l på tur hjem, sånn at han ikke blir så ufyselig. Anonymkode: 36524...0fa 8 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #6 Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er så ufattelig slitsomt! Han er sur hver eneste dag etter jobb frem til han får spist middag. Slenger med tallerker,, svarer meg og barna surt, bråker med ting som ikke ligger som det skal, lukker skuffer hardt igjen. Andre med sånne menn? Jeg sier han skal skjerpe seg, men ingen nytte. Anonymkode: e5074...ad2 Det går jo an å snakke med mannen din. Er jo håpløst å ha det sånn. Anonymkode: 780b6...35a 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #7 Skrevet 2. juni 2022 Film han og vis han hvor ille det er, eller gi han en liten pose nøtter eller noe han kan spise på vei hjem fra jobb eller når han kommer inn døra. Noen sliter rett og slett med lavt blodsukker på ettermiddagen. Anonymkode: e5ab4...fee 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #8 Skrevet 2. juni 2022 Be han spise en mellombar på vei hjem. Noen blir faktisk urasjonelle sure når de er sultne pga lavt blodsukker. Be han spise noe før middag så slipper dere dette. Anonymkode: 2fa75...eaf 5
Gjest kira87 Skrevet 2. juni 2022 #9 Skrevet 2. juni 2022 Hangry. Klassisk tilfelle. Be han ta en sjokoladebit eller en bar.
Alauda Skrevet 2. juni 2022 #10 Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Det er så ufattelig slitsomt! Han er sur hver eneste dag etter jobb frem til han får spist middag. Slenger med tallerker,, svarer meg og barna surt, bråker med ting som ikke ligger som det skal, lukker skuffer hardt igjen. Andre med sånne menn? Jeg sier han skal skjerpe seg, men ingen nytte. Anonymkode: e5074...ad2 Det virker umodent. Jeg har en sønn som alltid har kunnet være veldig sur når han er sulten, men nå er han tenåring og klar over det selv.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #11 Skrevet 2. juni 2022 Kjæresten har tendensen. Men har ikke barn det går utover og han driver ikke å smeller i skuffer og dører. Han blir bare veldig kort og mutt. Når han er sånn holder jeg helt kjeft og formidler kun det aller nødvendigste. Anonymkode: a2b0c...5cd 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #12 Skrevet 2. juni 2022 Han får ta med seg matpakke og spise noen skiver før han kommer inn døra. Da tar han ansvar for egen oppførsel. Anonymkode: 69926...484
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #13 Skrevet 2. juni 2022 Er han et barn eller? Be han skjerpe seg ærlig talt......Du får bare prate minst mulig til han før han har fått spist. Anonymkode: 37e3e...54e
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #14 Skrevet 2. juni 2022 Be han ha mellombarer i bilen så han kan få opp blodsukkeret (og humøret!) før han kommer inn døra. Anonymkode: 1e78c...7e7 1
AprilLudgate Skrevet 2. juni 2022 #15 Skrevet 2. juni 2022 Jeg blir og helt KOKKO av lavt blodsukker. Har dog ikke energien til å være sur da jeg får symptomer på føling. Be fyren gjøre som meg: spise noe mellom lunch og middag. For endel er 6-7 timer for lenge å gå uten mat 🤷♀️ Si det rett ut, du orker ikke å bli kjeftet på - og nekter akseptere at ungene blir kjeftet på. Spis før hjemkomst, eller hold seg unna. 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #16 Skrevet 2. juni 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Det er så ufattelig slitsomt! Han er sur hver eneste dag etter jobb frem til han får spist middag. Slenger med tallerker,, svarer meg og barna surt, bråker med ting som ikke ligger som det skal, lukker skuffer hardt igjen. Andre med sånne menn? Jeg sier han skal skjerpe seg, men ingen nytte. Anonymkode: e5074...ad2 😅 Sånn er jeg også. Derfor jeg tar en mellombar eller et eple mens vi lager mat så ikke familien skal selge meg på Finn🤪🤣 Anonymkode: f7f54...ae7
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #17 Skrevet 2. juni 2022 Jeg er litt sånn, orker ikke å snakke så mye før jeg får middag. Pga dårlig opplegg for matpause på jobb så går det altfor lang tid fra lunsj til middag. Så jeg prøver når jeg kan å få tatt meg en liten matbit på slutten av dagen. Ikke alle jobber det er mulig i da. Anonymkode: 9d0cd...542 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #18 Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 😅 Sånn er jeg også. Derfor jeg tar en mellombar eller et eple mens vi lager mat så ikke familien skal selge meg på Finn🤪🤣 Anonymkode: f7f54...ae7 Sikkert dårlig marked for slike på Finn og! Anonymkode: 9d0cd...542
Gjest Ghostface Skrevet 2. juni 2022 #19 Skrevet 2. juni 2022 Det er naturlig at man er sur når man er sulten. Hvis det er sult som gjør ham så sur, burde han ta seg en kjeks eller noe annet før middagen.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #20 Skrevet 2. juni 2022 Vi spiser middag rundt 20-20.30 her så når mannen kommer hjem rundt 17.30 så ser jeg kjapt om han er sulten eller ikke. Han pleier ikke spise lunsj heller hver dag så kanskje han har gått hele dagen uten å spise. Jeg prater ikke til han før han har spist noe og han endrer helt personlighet. Jeg er sånn selv når jeg er veldig sulten så jeg er veldig forståelsesfull på det området😅 Men det er jo en enkel løsning, bare å spise noe for å lindre sulten litt😁 Anonymkode: cdc80...a3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå