AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #1 Skrevet 2. juni 2022 Jeg har skjønt at det er billigere å la være å bestille BRUDEbukett, og bare bukett? Er ikke veldig nøye på blomster, men vil ha noe enkelt å holde i i kirka, en knappehulsblomst og to små buketter til brudepiker. Hvordan går jeg frem uten at det blir BRUDEPAKKE og tusen kroner ekstra? Hvor gjorde dere dette? Anonymkode: 63dd1...749
Djungelvrål Skrevet 2. juni 2022 #3 Skrevet 2. juni 2022 Tror det kan være vanskelig å unngå med mindre du kjøper inn og lager de selv.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #4 Skrevet 2. juni 2022 Jeg dro innom en blomsterbutikk et par dager før bryllupet og bestilte en bukett. Vi fikk med knapphullsblomst og litt annet gratis. Tror det kostet ca 500 kr for 7 år siden. Anonymkode: db167...545
Luckiness Skrevet 3. juni 2022 #5 Skrevet 3. juni 2022 Kan du eller noen andre binde buketten selv? Du kan jo kjøpe/bestille blomster og ordne selv. Finnes sikkert oppskrifter på hvordan på Google/Pinterest. Da kan du nok få det mye billigere Mulig det kan være ok å øve seg med noen blomster først.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #6 Skrevet 3. juni 2022 Luckiness skrev (57 minutter siden): Kan du eller noen andre binde buketten selv? Du kan jo kjøpe/bestille blomster og ordne selv. Finnes sikkert oppskrifter på hvordan på Google/Pinterest. Da kan du nok få det mye billigere Mulig det kan være ok å øve seg med noen blomster først. Ja, tenker dette må bli løsningen. Burde kanskje øve litt, ja.. Anonymkode: 63dd1...749
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #7 Skrevet 4. juni 2022 Vi har planer om å gå på Mester Grønn dagen før bryllupet og kjøpe masse snittblomster som er i sesong på 3 for 2. Dette skal vi pynte bordene med og bruke til brudebukett og knapphullblomst av Kjenner mange som har gjort tilsvarende. Vi gifter oss på sommeren og har sådd masse blomsterfrø i hagen (sommerblomster/blomstereng), så jeg håper også at jeg kan plukke noe fra egen hage, det hadde vært veldig koselig og personlig med egenplukket bukett! Anonymkode: dc480...3f8
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #8 Skrevet 4. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vi har planer om å gå på Mester Grønn dagen før bryllupet og kjøpe masse snittblomster som er i sesong på 3 for 2. Dette skal vi pynte bordene med og bruke til brudebukett og knapphullblomst av Kjenner mange som har gjort tilsvarende. Vi gifter oss på sommeren og har sådd masse blomsterfrø i hagen (sommerblomster/blomstereng), så jeg håper også at jeg kan plukke noe fra egen hage, det hadde vært veldig koselig og personlig med egenplukket bukett! Anonymkode: dc480...3f8 Dette høres lurt ut. Det eneste er hvordan jeg skal gjøre det til brudebukett som har vann så den ikke tørker, og så den ser fin ut og er grei å holde i... Fukte litt tørkepapir og surre rundt noe grønn teip? Klippe stilkene først. Kanskje noe sånt? Men hva med knapphullsblomst til mannen da... hmm Anonymkode: 63dd1...749
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå