AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #1 Skrevet 2. juni 2022 Jeg har avtalt en date med en mann. Han virket veldig på først og tok initiativ til å møtes. Men så merket jeg etterhvert at han virket veldig laber og at han hadde mistet interessen. Nå skal vi møtes på søndag, men jeg føler jeg sitter å venter på å bli avvist, fordi responsen var så laber plutselig. Skal jeg sende en melding å avlyse? Eller typ bare se det an? Er 99,9 % sikker på at jeg får en melding søndag der han er typ «syk» eller «at bestemoren er på dødsleiet». Bare sende en melding hvor jeg dropper hele opplegget? Føler jeg akkurat nå bare venter på å bli droppet. TS Anonymkode: e1044...33a
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #2 Skrevet 2. juni 2022 Vi menn har mood swings vi også vettu, kanskje han bare har det kjipt akkurat nå men at han ser for seg daten med deg uansett. Anonymkode: e331c...faf 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #3 Skrevet 2. juni 2022 Viss han ikke gidder å følge deg opp før du skal på date med han, er han ikke verdt å bruke tid på. Jeg hadde ikke fått opp interessen for en laber mann. Anonymkode: ae1d5...920
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #4 Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Viss han ikke gidder å følge deg opp før du skal på date med han, er han ikke verdt å bruke tid på. Jeg hadde ikke fått opp interessen for en laber mann. Anonymkode: ae1d5...920 Nei. Han er veldig stille nå. Brukte lang tid på å svare og da jeg skrev at jeg kunne søndag så «likte» han bare kommentaren. Ikke noe mer. Så ja, tydelig at interessen ikke er der lengre. Anonymkode: e1044...33a
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #5 Skrevet 2. juni 2022 Var det han eller du som tok initiativet til å treffes på søndag? Anonymkode: 7d040...87d 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #6 Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Var det han eller du som tok initiativet til å treffes på søndag? Anonymkode: 7d040...87d I utgangspunktet var det han som sa at vi burde treffes og at vi burde finne en dag. Jeg foreslo fredag, men han kunne ikke og sa i stedet at han kunne søndag. Men han virker ganske off. Så jeg tviler på det blir. Jeg har ikke pushet igjennom dette. Men menn på Tinder mister fort interesse. TS Anonymkode: e1044...33a
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #7 Skrevet 2. juni 2022 Hvorfor skal du avlyse? Kan du ikke bare vente til søndag og se hva som skjer? Det kan jo hende han bare er opptatt akkurat nå. Anonymkode: 1690e...633 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #8 Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvorfor skal du avlyse? Kan du ikke bare vente til søndag og se hva som skjer? Det kan jo hende han bare er opptatt akkurat nå. Anonymkode: 1690e...633 Haha. Ja. Men den magefølelsen min er ikke helt god nå. Føler at jeg bare venter på å bli ditchet. Anonymkode: e1044...33a
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #9 Skrevet 2. juni 2022 14 minutter siden, AnonymBruker said: I utgangspunktet var det han som sa at vi burde treffes og at vi burde finne en dag. Jeg foreslo fredag, men han kunne ikke og sa i stedet at han kunne søndag. Men han virker ganske off. Så jeg tviler på det blir. Jeg har ikke pushet igjennom dette. Men menn på Tinder mister fort interesse. TS Anonymkode: e1044...33a Om magefølelsen din sier at har mistet interessen, så har den nok rett. På den andre siden så chatter ikke jeg heller særlig i mellom datene.. selv om jeg gleder meg til neste date. Om du ikke har lyst til å se han igjen, så avlyser du selvsagt. Ellers treff han igjen og ta det derfra Anonymkode: 7d040...87d
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #10 Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Om magefølelsen din sier at har mistet interessen, så har den nok rett. På den andre siden så chatter ikke jeg heller særlig i mellom datene.. selv om jeg gleder meg til neste date. Om du ikke har lyst til å se han igjen, så avlyser du selvsagt. Ellers treff han igjen og ta det derfra Anonymkode: 7d040...87d Vi har aldri møttes før og jeg har kjempelyst å treffes. Men magefølelsen sier at det inne blir noe. Men han er på jobb, utenbys, så mulig han er bussy. Anonymkode: e1044...33a
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #11 Skrevet 2. juni 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Vi har aldri møttes før og jeg har kjempelyst å treffes. Men magefølelsen sier at det inne blir noe. Men han er på jobb, utenbys, så mulig han er bussy. Anonymkode: e1044...33a Om dere aldri har møttes før, så kan jeg iallefall forstå at han ikke investerer all for mye teksting- særlig når han er på jobbreise. Len deg tilbake nå ift han, finn på noe i helgen som opptar deg og ta daten på søndagen om den kommer Anonymkode: 7d040...87d 5
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #12 Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Om dere aldri har møttes før, så kan jeg iallefall forstå at han ikke investerer all for mye teksting- særlig når han er på jobbreise. Len deg tilbake nå ift han, finn på noe i helgen som opptar deg og ta daten på søndagen om den kommer Anonymkode: 7d040...87d Takk ❤️ Will do Anonymkode: e1044...33a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå