AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #1 Skrevet 2. juni 2022 Kan utleier kreve å låse seg inn ved en besiktelse han ikke har informert leietaker om? Anonymkode: e2b16...6f2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #2 Skrevet 2. juni 2022 Ikke så lenge det ikke er noe akutt nei. Om det brenner, fosser vann eller noe annet ja. Men om det er for å sjekke noe som kan sjekkes senere skal det avtales i god tid først. Alt annet er faktisk innbrudd. Anonymkode: f64f7...fa9
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #3 Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke så lenge det ikke er noe akutt nei. Om det brenner, fosser vann eller noe annet ja. Men om det er for å sjekke noe som kan sjekkes senere skal det avtales i god tid først. Alt annet er faktisk innbrudd. Anonymkode: f64f7...fa9 Takk! Det jeg tenkte også. Ikke fått beskjed og hvem vil vel ha utleier som låser seg inn med andre folk mens du er på jobb uten varsel? Ganske drøyt.. Anonymkode: e2b16...6f2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #4 Skrevet 2. juni 2022 Det skal avtales i god tid på forhånd, utleier har ikke lov til å ta seg inn i boligen uten veldig god grunn. Du bør varsle utleieren skriftlig om at du kommer til å kontakte politiet hvis vedkommende tar seg inn uten avtale. Anonymkode: 0419c...87e 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #5 Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det skal avtales i god tid på forhånd, utleier har ikke lov til å ta seg inn i boligen uten veldig god grunn. Du bør varsle utleieren skriftlig om at du kommer til å kontakte politiet hvis vedkommende tar seg inn uten avtale. Anonymkode: 0419c...87e Ja, så det er ikke jeg bare som reagerer på dette.. syntes dette var skikkelig overtramp. Og han ble i tillegg sur i tlf når jeg sa at jeg ikke aksepterer dette.. Anonymkode: e2b16...6f2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #6 Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, så det er ikke jeg bare som reagerer på dette.. syntes dette var skikkelig overtramp. Og han ble i tillegg sur i tlf når jeg sa at jeg ikke aksepterer dette.. Anonymkode: e2b16...6f2 Si at han får følge lovverket, så har dere ikke noe problem. Boligen du leier er din, man låser seg ikke inn i andres boliger uten tillatelse. Anonymkode: ce516...da4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå