AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #1 Skrevet 2. juni 2022 Hei! Jeg trenger noen gode tips til brødbaking! Altså, klarer fint å lage brød, synes det blir godt, men dattera mi vil ha kjøpebrød.. Hun liker når jeg lager focaccia, men det er jo ikke grovt.. Kan forsåvidt kjøpe brød til henne, men jeg liker å bake selv og man blir mett mye fortere.. Hvordan få brødet til å ligne mest mulig kjøpebrød? Har ikke brødbakemaskin. Anonymkode: 62785...00b
Brunhilde Skrevet 2. juni 2022 #2 Skrevet 2. juni 2022 Jeg syns havrebrødet fra Baker Brun kan minne litt om kjøpebrød. Jeg bruker litt mer salt og litt mindre søtt enn oppskriften sier, og hiver gjerne oppi litt (knuste) solsikkefrø i tillegg til det andre i oppskriften, som du lett finner hvis du googler. 😊
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #3 Skrevet 2. juni 2022 Brunhilde skrev (6 minutter siden): Jeg syns havrebrødet fra Baker Brun kan minne litt om kjøpebrød. Jeg bruker litt mer salt og litt mindre søtt enn oppskriften sier, og hiver gjerne oppi litt (knuste) solsikkefrø i tillegg til det andre i oppskriften, som du lett finner hvis du googler. 😊 Tusen tann for tips ❤️ da skal jeg sjekke ut det Anonymkode: 62785...00b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå