Gå til innhold

Hvor kan man tjene penger lett?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hver mnd så er jeg blakk, etter alle regningene er betalt, jeg søker på jobber hele tiden, men får aldri høre noe. Det nærmer seg sommerferie og jeg skal ha tre uker sommerferie med min datter på 13år. Alt koster, vi har ikke vært på ferie nå I fem år og jeg vet ikke helt hva ieg skal gjøre. Har spurt nav om hjelp, søknaden ble avslått. Flere aktivitet som er gratis er fullbooket for andre familier. 

Er det noen som vet hvor jeg kan få litt hjelpe eller hvor jeg kan tjene litt? 

Anonymkode: d539d...f65

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva kan du? Lettere å tjene penger innen et fagfelt du kjenner

Anonymkode: 6ab4b...eef

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan sy, male, være kreativ, selge osv

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Meld deg som vikar i alle barnehager rundt der du bor. Du får garantert jobb på dagen 

Anonymkode: 1d8ef...840

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Avisbud

Foodorabud

Pante flasker

Telefonundersøkelser / Nordstat

Selge ting på finn.no

Anonymkode: 2270e...d61

Skrevet

Tjene penger lett er jo ikke så enkelt, eller så hadde jo alle gjort det. Er du ufaglært, så er det begrenset hvor mye lønnsøkning du kan forvente. Så da må du jobbe mer, Evt gjøre andre kreative ting for å tjene penger, det spenner hele registeret fra å  vaske hus til strippe på onlyfans..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk takk 😊 skal prøve meg frem

AnonymBruker
Skrevet

Passe barn eller kjæledyr. Det er visst stort behov for hundepass nå som folk kan reise på ferie igjen

Anonymkode: ab3f5...9d2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

alle sammen ønsker seg arbeid som er både enkelt og raskt, og som i tillegg betaler ganske greit.

men hvis det virkelig hadde eksistert noe sånn, så ville jo alle og enhver selvfølgelig ha jobbet med dette absolutt hele tiden! :nisse: 

Anonymkode: 4ca9c...54b

• Liker 3
Skrevet

Helsevesenet har alltid behov for vikarer, spesielt på sykehjem og i hjemmetjenesten. Ring nærmeste kommune å hør. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.6.2022 den 14.30):

Hver mnd så er jeg blakk, etter alle regningene er betalt, jeg søker på jobber hele tiden, men får aldri høre noe. Det nærmer seg sommerferie og jeg skal ha tre uker sommerferie med min datter på 13år. Alt koster, vi har ikke vært på ferie nå I fem år og jeg vet ikke helt hva ieg skal gjøre. Har spurt nav om hjelp, søknaden ble avslått. Flere aktivitet som er gratis er fullbooket for andre familier. 

Er det noen som vet hvor jeg kan få litt hjelpe eller hvor jeg kan tjene litt? 

Går du på arbeidsledighetstrygd? Hvilken utdannelse har du? Du kan jo prøve å få ekstravakter på et sykehjem. Da har du 100% jobb. De trenger alltid folk. Der jeg jobber er det mange ringevikarer, de jobber veldig mye. De har ikke fast stilling. Jeg jobber på sykehjem. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.6.2022 den 15.07):

Sy putevar, tørkler, mal eller trykk på dem  kjøp billige t skjorter mal eller trykk på dem. Selg etterhvert. Ta bilder av det du laget osv. 

Skrevet

Hva slags jobber søker du, om du ikke får noe? Mange arbeidsgivere er jo helt desperat etter folk nå...
Har du fått hjelp til å se over cv/søknader? Brgrenser du søknadsområdet for mye? 

AnonymBruker
Skrevet

Har du noe du kunne solgt?

En annen ting du kan vurdere er å tråle "Gis bort" annonser på Finn, ta i mot ting og så se om du kan videreselge dette for en billig penge.

Lykke til! :) 

Anonymkode: 95b2d...b44

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sugardaddy

Anonymkode: d36a2...547

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.6.2022 den 15.07):

Legg ut bilder av det du lager og ta bestillinger. Er du flink til småreperasjoner, skifte glidelåser og legge opp bukser feks? 

Lære å sy bunader på bestilling? 

Anonymkode: b234e...2aa

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du kan ha noen av tingene du lager tilsalgs i en lokal butikk kafe bruktbutikk eller lignende?

Anonymkode: b234e...2aa

AnonymBruker
Skrevet

kan delta på forskjellige spørreundersøkelser. For eksempel M 3 panel eller You Gov

veldig enkelt i alle fall. Men det tar jo temmelig lang tid før man endelig har samlet inn nok "poeng" og får gavekort.

Anonymkode: 4ca9c...54b

AnonymBruker
Skrevet

Standardforslagene fortsetter for 1000ende gang i slike tråder.

Anonymkode: 23a02...834

AnonymBruker
Skrevet

Tilkallingsvikar i helsesektoren, barnehage, skole osv. De leter alltid etter folk :) Men er jo ikke lettjente penger det heller. Må jo jobbe for de :) 

Anonymkode: 5d4df...be6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...