Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen damer her inne som har spist ute alene på resturant eller kafe feks? Jeg har hatt lyst til det, men føler at man blir sett litt rart på for det er ikke så vanlig å gjøre? Spesielt når man bor på et mindre sted. Jeg vet ikke hva slags erfaringer har dere? 

Anonymkode: 928ce...c56

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, har gjort det flere ganger. Synes det er rolig og befriende. Et lite kvalitetsøyeblikk med meg selv.

Anonymkode: 9e7d3...245

• Liker 10
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bare damer? Dette er noe alle kan gjøre. Ikke noe rart med det. Det er mange som spiser ute alene. Det har jeg både sett og gjort selv.

Anonymkode: c27d4...f7a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jobber på en cafe, veldig vanlig at både kvinner og menn kommer alene☺️

Anonymkode: b60ac...944

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du er jo ikke alene, er andre folk der :) Er usikkerheten din som tar overhånd, helt vanlig.

Selv spiser jeg ute 1-2 ganger i uken på egenhånd. Utrolig deilig.

Går også på cafe flere ganger i uken, deilig å sitte å se på livet egne tanker.

Anonymkode: 63c01...894

• Liker 3
Gjest Dævendøtte
Skrevet

Elsker å spise ute alene :) 

Har noe å lese på av og til, enten det er bok, blad, pc eller mobil. 

Ellers sitter jeg bare og ser på folk og livet rundt meg. 

Skrevet

I de periodene jeg jobber mye overtid på jobben hender det at jeg går på en kafè alene og spiser for å få i meg mat før jeg skal fortsette å jobbe. Det er ikke noe rart med det. Selvsagt liker jeg å spise på kafè sammen med andre, men det gjør meg ingenting å spise alene. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Er det noen damer her inne som har spist ute alene på resturant eller kafe feks? Jeg har hatt lyst til det, men føler at man blir sett litt rart på for det er ikke så vanlig å gjøre? Spesielt når man bor på et mindre sted. Jeg vet ikke hva slags erfaringer har dere? 

Anonymkode: 928ce...c56

Nei, men har kjørt innom drivetruen på Mc Donalds og spist i bilen. 

Anonymkode: d0c41...28f

• Liker 1
Gjest Linny111
Skrevet

Ja, har reist rundt i hele verden alene, så da blir det mye spising ute. Har ikke gjort det så mye i det siste fordi jeg går ned i vekt, men om jeg har lyst, drar jeg gjerne og spiser alene.

AnonymBruker
Skrevet

Har gjort det masse. 

Anonymkode: 9b163...b48

• Liker 1
Skrevet

Dette skjer så utrolig ofte. Det er helt innafor å gå på kafé eller restaurant alene. Og nei, det ser ikke merkelig ut. Det er derfor du aldri har lagt merke til at det mest sannsynlig har vært folk som sitter alene, når du har vært på kafé eller restaurant. 

Jeg går gjerne på kafé eller restaurant alene 😊 Gå inn med hevet hode, lat som du eier plassen, eller et eller annet som kan få deg til å late som du er komfortabel frem til du blir det 😁

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nja, både og. Reiser en del alene og spiser da ute alene. Både på kafé og restaurant. 

Må innrømme at jeg aldri har gått på restaurant alene i hjembyen (ganske liten by). Men har gått alene på kafé mange ganger. Vet ikke helt hvorfor jeg opplever kafé og restaurant forskjellig. 

K55

Anonymkode: c485a...ed6

AnonymBruker
Skrevet

Det gjør jeg ofte. Deilig å gå fra jobb, spasere til sentrum og spise middag, gjerne med en øl til.  Eller å ta lunsj på kafe en lørdag med en ny bok. 

Anonymkode: 543ad...b9a

• Liker 2
Skrevet

Jeg trives i mitt eget selskap. Om folk vil se rart på meg, synes synd på meg, mene jeg er en taper osv så står de fritt til det. Egentlig tror jeg de aller fleste er opptatt med seg selv.

• Liker 1
Gjest Ghostface
Skrevet

Nei, jeg tør ikke det. Tør så vidt å være med foreldrene mine og broren min for å spise ute når det er bursdagsfeiring. Har ikke sosial angst, men det blir så tett på.

AnonymBruker
Skrevet
Ghostface skrev (34 minutter siden):

Nei, jeg tør ikke det. Tør så vidt å være med foreldrene mine og broren min for å spise ute når det er bursdagsfeiring. Har ikke sosial angst, men det blir så tett på.

Ikke for å være frekk, jeg undrer oppriktig; hva er tett på?

Anonymkode: c485a...ed6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiser alene på jobbreiser. Er litt «trist» og folk ser litt medlidende på meg. Jeg har begynt å ta med headset og en film eller ta med maten opp på hotellrommet.

Anonymkode: cb947...d2d

Skrevet

Ja det har jeg gjort mange ganger. Det er stas det :) Sitte å se på folk, nyte øyeblikket,  unne seg noe godt. Anbefaler det til flere jeg :) 

AnonymBruker
Skrevet

Ah det er det beste jeg vet 😍

Anonymkode: bb6ee...708

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan ikke huske å ha gjort det på mange år, nei. Jeg husker jeg var i Trondheim på jobbreise en gang, skulle være der en uke, og da spiste jeg alene på restaurant hver ettermiddag etter jobb. Valgte en restaurant i gangavstand fra hotellet, stort sett, men prøvde også Britannia en kveld da jeg hadde hørt om det. 

Pleide å ha med meg en bok å lese i. Greit å ha noe mens man venter på maten osv. Vil ikke sitte vært nødt til og stirre sånn på de andre gjestene hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...