Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min fortalte meg noe sjokkerende. Han hadde vært ute med noen kompiser og på en pub hadde en fremmed fyr flørtet med ham, forsøkt å sjekke ham opp. Jeg klarer ikke å slutte å tenke på det. Kan mannen min være bifil eller homo, uten at jeg har visst det?

Anonymkode: 213c8...75a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mannen min fortalte meg noe sjokkerende. Han hadde vært ute med noen kompiser og på en pub hadde en fremmed fyr flørtet med ham, forsøkt å sjekke ham opp. Jeg klarer ikke å slutte å tenke på det. Kan mannen min være bifil eller homo, uten at jeg har visst det?

Men hva faen? Mannen din er tydeligvis fin nok til at andre menn vil prøve seg på ham, det betyr ikke at han er interessert.

Anonymkode: 9569b...fbb

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Så fordi en annen mann sjekket opp din mann, så lurer du på om han er bifil/homofil? Jeg klarer ikke med all verdens godvilje forstå logikken din, TS.

Anonymkode: f584e...2da

• Liker 19
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

You gotta be kidding!?!?!  At noen andre flørter med mannen din, har da ikke noe med mannen sin legning, ønsker, lyst og behov å gjøre!!

• Liker 5
Gjest Villfisker
Skrevet

😂😂😂😂

Hadde det vært tilfellet, hadde han neppe fortalt deg om hendelsen. Ble sikkert noe han og vennene lo av.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hanner selvfølgelig homofil siden en annen homofil mann fant han tiltrekkende. Alle homofile ser hvem andre som er homofile. De har hemmelige tegn også. Du er bare et skalkeskjul til han er klar for å leve åpent. Denne flørtingen var bare starten på hans utsvevende homofile liv.

HI; er du litt dum i hodet? Litt kort i antennene? 

Anonymkode: 61a58...f08

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg venter på de sjokkerende detaljene. Ble han med fyren hjem? 

Anonymkode: 62654...9f1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ville dumpet han. For sikkerhets skyld.

Anonymkode: 8ea1c...c2c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dårlig trolling. Prøv bedre neste gang. 

Anonymkode: aa9a9...d72

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bitch, you better be joking. 

Anonymkode: 4791f...3b4

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Bitch, you better be joking. 

Anonymkode: 4791f...3b4

Jeg detter av sofaen 😂 han skal automatisk være homofil eller bifil fordi en mann prøver seg på HAN? Da er jeg pokker så lesbisk, takk, da lærte jeg noe nytt om meg selv 😂nei du altså, ta deg et glass vin 

Skrevet

Ikke vær så ekle mot TS! Mange homofile har jo en «radar» som gjør at de merker hvem andre som er homofile. Så det er ikke rart at TS lurer.

Men TS: slike «radarer» er ikke perfekte, så det trenger ikke å si noe om din manns legning.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også gayradar. Tipper han er i gråsona.

Ikke bry deg om disse idiotsvarene over😵💫

Anonymkode: 6a43c...717

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Samme skjedde med ene x’n min😂 Og han er verken bifil eller homofil. Så både han og jeg valgte og ta det som et kompliment😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Altså er du utro selv om andre menn legger an på deg?

Skrevet

Jeg har blitt sjekket opp flere ganger av andre menn. Jeg takker for komplimentet, men sier at jeg er i den andre fila. 

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

Jeg ble sjekket opp av en mann på byen en gang — ble ikke homofil av den grunn 🙂

Endret av Meltzer
AnonymBruker
Skrevet

Mange damer har prøvd seg,men jeg er fortsatt ikke lesbisk.

Anonymkode: 8e7d8...d70

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så bra, da kan dere ha trekant ❤

Anonymkode: 1236a...4aa

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hæ? 

Anonymkode: e08ba...dc9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...