AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #1 Skrevet 2. juni 2022 Funnet en ny type som jeg har likt lenge, men etter p ha blitt kjent med han så føler jeg han er annerledes og irriterende. Han snakker eller kommenterer når vi ser på tv, snakker lite ellers, klager på at ting er så dyrt, osv vet ikke om jeg skal dumpe han? Anonymkode: 53922...754
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #2 Skrevet 2. juni 2022 Hvis du allerede nå irriterer deg over så små ting, så kan det være tegn på at du egentlig ikke har så dype følelser for ham. Anonymkode: 494f1...ca9 9
PurpleTuliip Skrevet 2. juni 2022 #4 Skrevet 2. juni 2022 Høres ikke ut som mannen for deg når du irriterer deg så tidlig over småting. Samboer og jeg kommenterer ting på tv OFTE og kan fint begge finne på å feks sarkastisk kommentere selvfølgeligheter i filmer/serier. Dette gjør vi begge to og tenker ikke over det. For en tid tilbake hadde vi en kompis av han innom og han sa han ble småsprø av at vi kommenterte med ujevne mellomrom. Husker jeg tenkte «jeg er så glad jeg er sammen med S og ikke deg» da 😂 2 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #5 Skrevet 2. juni 2022 PurpleTuliip skrev (14 minutter siden): Høres ikke ut som mannen for deg når du irriterer deg så tidlig over småting. Samboer og jeg kommenterer ting på tv OFTE og kan fint begge finne på å feks sarkastisk kommentere selvfølgeligheter i filmer/serier. Dette gjør vi begge to og tenker ikke over det. For en tid tilbake hadde vi en kompis av han innom og han sa han ble småsprø av at vi kommenterte med ujevne mellomrom. Husker jeg tenkte «jeg er så glad jeg er sammen med S og ikke deg» da 😂 Haha, sånn er vi også! Kan til og med stoppe serie og film for å fortelle om innfall der og da. Vi digger det, begge to, og synes nesten noe av poenger er å kunne skravle samtidig. Men det er jo ikke for alle, jeg vet det. Anonymkode: 83f55...8f6 2
Trolltunge Skrevet 2. juni 2022 #6 Skrevet 2. juni 2022 Jeg har bestandig irritert meg over at min far kommenterer konstant når vi ser filmer og serier. Dessuten over at han alltid må tulle litt, på veldig gjennomskuelige måter. Fryktelig teit! Jeg fant meg en mann som gjør akkurat det samme, men elsker ham, så jeg synes det er søtt og morsom. 😄 Når jeg datet noen og begynte å irritere meg over diverse visste jeg at det løpet var kjørt. 2
Kikker Skrevet 2. juni 2022 #7 Skrevet 2. juni 2022 PurpleTuliip skrev (43 minutter siden): Høres ikke ut som mannen for deg når du irriterer deg så tidlig over småting. Samboer og jeg kommenterer ting på tv OFTE og kan fint begge finne på å feks sarkastisk kommentere selvfølgeligheter i filmer/serier. Dette gjør vi begge to og tenker ikke over det. For en tid tilbake hadde vi en kompis av han innom og han sa han ble småsprø av at vi kommenterte med ujevne mellomrom. Husker jeg tenkte «jeg er så glad jeg er sammen med S og ikke deg» da 😂 Jeg er sammen med ei som blir sur når jeg kommenterer. Dere er heldige som får ha det så morsomt sammen. Blir som kinodate hver dag, må være stille 😢 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Haha, sånn er vi også! Kan til og med stoppe serie og film for å fortelle om innfall der og da. Vi digger det, begge to, og synes nesten noe av poenger er å kunne skravle samtidig. Men det er jo ikke for alle, jeg vet det. Anonymkode: 83f55...8f6
PurpleTuliip Skrevet 2. juni 2022 #8 Skrevet 2. juni 2022 Kikker skrev (37 minutter siden): Jeg er sammen med ei som blir sur når jeg kommenterer. Dere er heldige som får ha det så morsomt sammen. Blir som kinodate hver dag, må være stille 😢 Høres slitsomt ut. Siden dere er totalt forskjellige der så burde han tålt en 50/50 løsning der altså. Kjipt når «ene parts regler» kun er de som gjelder 🙊😛 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #9 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): som jeg har likt lenge, Var dette bare på avstand? Anonymkode: 908d7...95d
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #10 Skrevet 5. juni 2022 Oi, jeg tenkte jeg skulle lese om møkkete sokker på hodeputa di eller henslengte truser på sofaen, eller at han aldri rydder bort maten eller noe slikt jeg… Ja, irriterer du deg over dette er det nok bare å avslutte. Anonymkode: 4b4af...bf0
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #11 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 2.6.2022 den 13.55): Funnet en ny type som jeg har likt lenge, men etter p ha blitt kjent med han så føler jeg han er annerledes og irriterende. Han snakker eller kommenterer når vi ser på tv, snakker lite ellers, klager på at ting er så dyrt, osv vet ikke om jeg skal dumpe han? Anonymkode: 53922...754 kanskje du gjør haugesvis med veldig irriterte ting du også. men uten at kjæresten din oppretter en sånn klage-tråd her på Kvinneguiden, av den grunn.. Anonymkode: 71f3d...ba5 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #12 Skrevet 5. juni 2022 Hvorfor er du med ham hvis du ønsker en snakkesalig fyr? Anonymkode: 4fde3...060 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå