Gå til innhold

«fri» til forlovere

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Skal ha to forlovere og har så lyst å gjøre litt stas på å spørre de om de vil være forloverene mine. Har kjøpt fint kort men har lyst å gi noe mer. Noen tips? Hva gjorde dere?

Anonymkode: c2e52...0d3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta de med ut og spander middag eller noen drinker. Eller inviter hjem til deg på middag inkl vin.

Anonymkode: 43f9c...043

Skrevet

Det enkle er ofte det beste. "Vil du være forloveren min i bryllupet mitt?" 😎

AnonymBruker
Skrevet

"Gratulerer, du har vunnet stress og slit og masse forventninger, gleder meg til å se hva du kan gjøre for meg!" 🤣🤣🤣

Neida... Det var (for det meste) tull. Men jeg synes ikke det er noe å "fri" til, men det er vel fordi jeg føler det er hyggelig å bli spurt for all del, men det er ingen enorm ære akkurat, og det er tross alt en tittel som kommer med mye ekstraarbeid og ofte kostbart.

Anonymkode: 1019e...878

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hei! Skal ha to forlovere og har så lyst å gjøre litt stas på å spørre de om de vil være forloverene mine. Har kjøpt fint kort men har lyst å gi noe mer. Noen tips? Hva gjorde dere?

Anonymkode: c2e52...0d3

Dropp det. Gi dem en reelt mulighet å si nei hvis de ikke har lyst. 

Skriv en mail eller melding hvori du spør pent og forklarer hva du ønsker de stiller opp til som forlovere. Gi betenkningstid til å si ja/nei. 

Anonymkode: 58c16...c62

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke lag så stort styr av det. Det gjør det bare vanskeligere å si nei om de egentlig ikke vil. 

Anonymkode: 93062...080

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det bare er slitsomt å være forlover. 

Anonymkode: afbec...8b7

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...