Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er på utkikk etter elektrisk drill til å skru inn pg ut skruer. oppladsbar.

i oslo

men helst til udner 300 kroner.

hvor? vet at obs bygg kanskje har slike. noen som vet pris? eller andtre steder`?

dypt takknemlig for hjelp

Skrevet

nei der har de ikke... sjekket mange nettsider

Skrevet

Coop Prix hadde et tilbud til kr 249 for et par uker siden. Mulig noen butikker fremdeles har dem inne.

Skrevet

Tror det var i en Plantasjen-avis jeg så "elektrisk skrutrekker" til 149,-

Hilsen Lille meg

Gjest Kaffegjesten
Skrevet

Jeg hadde en fin, god batteridrill. I sommer gikk den i stykker og lot seg ikke reparere til en høvelig pris.

Er en svært leken type når det gjelder tekniske "duppeditter" Har prøvd mange av de billige drillene. Med kabel og uten. Tenkte jeg skulle ha en på hytta, men ......Etter å ha testet noen. så ....De holder dessverre ikke som skrutrekker. Årsaken? Jo den er at børsteholderen til ankeret i motoren er i plast og de smelter. Da er ikke brøstene i riktig posisjon lenger og drillen slutter å virke. Det samme kan skje med motorlagring. Dette har større betyding når du bruker en drill som skrutrekker enn som drill pgs strømmen som går. Kjølingen av motoren er også elendig når drillen går på lave turtall og plast smelter lettere da.

Antagelig vil en elektrisk skrutrekker kanskje væremye bedre enn en elektrisk drill brukt som skrutrekker. Hadde engang en elektrisk skutrekker, men den ga jeg bort. Var ikke egnet til noe, slett ikke skru inn og ut skruer - trakk ikke "osten av brødskiva" engang. Mye raskere med vanlig skrutrekker

Så spørs det litt hva slags behov du har. Jeg endte med å kjøpe en sak på tilbud til omlag 2500 spenn. Den går ikke i stykker - helt sikkert. Og den er kjempegod å bruke

Skrevet

Jeg vil anbefale Bosch sin IXO

dette er en liten og hendig skrutrekker av veldig god kvaliet.

Den koster dog litt over 300 kr

(349 på jernia denne uka + ut tirsdagen neste uke)

Har den selv og perfekt til alle småjobber

(montere møbeler, hyller +++)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...