AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #1 Skrevet 2. juni 2022 Jeg har sånn typisk nordisk kald hudtone og har enda ikke funnet selvbruning (sørlig ansikt) som gir kald tone. Blir alltid sånn oransje aktig. Har Sienna X til kropp som har grønt i seg så den blir ikke så oransje, men på kroppen synes det ikke like mye, men ansiktet. Jeg har prøvd Glöd drops, St.Tropez face serum, Sienna X drops, St Tropez Everyday facecream og St.Tropez face tan (den hvite tuben med blå kork, kremen er grønn) ingen gir ordentlig kalde toner. Noen som vet hvilken? Har ikke prøvd MineTan. I følge testen på deres hjemmeside så har de en som heter ASH. Den er svart/grå og skal være kald. Har heller ikke prøvd Isle of Paradise. Anonymkode: 841c3...f7f
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #2 Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (På 2.6.2022 den 13.33): Jeg har sånn typisk nordisk kald hudtone og har enda ikke funnet selvbruning (sørlig ansikt) som gir kald tone. Blir alltid sånn oransje aktig. Har Sienna X til kropp som har grønt i seg så den blir ikke så oransje, men på kroppen synes det ikke like mye, men ansiktet. Jeg har prøvd Glöd drops, St.Tropez face serum, Sienna X drops, St Tropez Everyday facecream og St.Tropez face tan (den hvite tuben med blå kork, kremen er grønn) ingen gir ordentlig kalde toner. Noen som vet hvilken? Har ikke prøvd MineTan. I følge testen på deres hjemmeside så har de en som heter ASH. Den er svart/grå og skal være kald. Har heller ikke prøvd Isle of Paradise. Anonymkode: 841c3...f7f Bondi Sands sin tecnicolor for en kald brun farge ,skal kjøpe selv snart. Anonymkode: af56c...a40
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #3 Skrevet 13. november 2024 Bondi sands ja. Anonymkode: 49b23...e38
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #4 Skrevet 13. november 2024 Håper du har funnet ut av det på 2 år... Anonymkode: 49b23...e38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå