Meaty Skrevet 10. november 2005 #1 Skrevet 10. november 2005 Jeg savner så fælt de små vaselinboksene som var vanlige for en del år siden. De var så greie å ha i lomma! Det var helt vanlige gule bokser med kløvervaselin, men de var mye mindre enn de man har nå. Har spurt på apoteket, og der sa de at produsenten ikke lager de små boksene lenger. Det som er veldig ironisk er at man i UK kan få tak i sånne uten problemer, f.eks. på Boots eller Superdrug, andre merker selvfølgelig, men det står alltid "made in Norway" på dem Er det noen butikkjeder i Norge som fører små bokser med vaselin? Spiller ingen rolle hvilket merke det er, bare den er lukt- og parfymefri.
Tusenfryd Skrevet 10. november 2005 #2 Skrevet 10. november 2005 Rema 1000 hos oss har det i hvert fall.
Meaty Skrevet 12. november 2005 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2005 Rema 1000 hos oss har det i hvert fall. ← Fant ikke noe på Rema her jeg bor
Gjest gfdgf Skrevet 12. november 2005 #4 Skrevet 12. november 2005 Du får kjøpe opp i England neste gang du er der da.. og refille! Ellers kan du jo alltid ta kontakt med produsent. Har akkurat kontaktet en produsent av noen annet, fordi jeg lurte på noe, og de tilbød seg til og med å sende meg en vare gratis Man vet aldri! Det hender det lønner seg å kontakte leverandør
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2005 #5 Skrevet 12. november 2005 Jeg var på apoteket i dag, og der hadde de
Meaty Skrevet 12. november 2005 Forfatter #7 Skrevet 12. november 2005 På Meny så jeg i dag at de hadde. ← Hvilket merke er det? Og er det virkelig de boksene som bare er 3-4 cm i diameter?
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #8 Skrevet 13. november 2005 Hvilket merke er det? Og er det virkelig de boksene som bare er 3-4 cm i diameter? ← Ække det den der vanlige størrelsen som er overalt da? :klø:
Tusenfryd Skrevet 13. november 2005 #9 Skrevet 13. november 2005 Gul boks med kløvervaseline - den ordentlige. Vanlig størrelse på boksen, husker ikke om de var spesielt små eller... men gule bokser med vaselin i hvert fall.
Meaty Skrevet 14. november 2005 Forfatter #10 Skrevet 14. november 2005 Gul boks med kløvervaseline - den ordentlige. Vanlig størrelse på boksen, husker ikke om de var spesielt små eller... men gule bokser med vaselin i hvert fall. ← Mulig at det er jeg som begynner å bli gammel, slik at det bare er jeg som husker de små boksene De som var på 20 gram. De som dere snakker om er på 40 gram, hvilket er altfor stort til å gå rundt med i lomma synes jeg. Bruker vaselin på tørre lepper, spesielt på denne årstiden......
Veslejenta Skrevet 15. november 2005 #11 Skrevet 15. november 2005 Jeg husker de små boksene, og jeg er ikke spesielt gammel heller. Kan ikke huske å ha sett de små boksene på en stund nå.
Gjest Mrs. Potter Skrevet 15. november 2005 #12 Skrevet 15. november 2005 De små boksene lages i norge,men selges kun til england. Mulig noen butikker her selger dem også,men jeg har ikke sett iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå