Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg savner så fælt de små vaselinboksene som var vanlige for en del år siden. De var så greie å ha i lomma! Det var helt vanlige gule bokser med kløvervaselin, men de var mye mindre enn de man har nå. Har spurt på apoteket, og der sa de at produsenten ikke lager de små boksene lenger.

Det som er veldig ironisk er at man i UK kan få tak i sånne uten problemer, f.eks. på Boots eller Superdrug, andre merker selvfølgelig, men det står alltid "made in Norway" på dem :forvirret:

Er det noen butikkjeder i Norge som fører små bokser med vaselin? Spiller ingen rolle hvilket merke det er, bare den er lukt- og parfymefri.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rema 1000 hos oss har det i hvert fall.

Skrevet
Rema 1000 hos oss har det i hvert fall.

Fant ikke noe på Rema her jeg bor :tristbla:

Skrevet

Du får kjøpe opp i England neste gang du er der da.. og refille! Ellers kan du jo alltid ta kontakt med produsent. Har akkurat kontaktet en produsent av noen annet, fordi jeg lurte på noe, og de tilbød seg til og med å sende meg en vare gratis :) Man vet aldri! :) Det hender det lønner seg å kontakte leverandør

Skrevet

På Meny så jeg i dag at de hadde.

Skrevet
På Meny så jeg i dag at de hadde.

Hvilket merke er det? Og er det virkelig de boksene som bare er 3-4 cm i diameter?

Skrevet
Hvilket merke er det? Og er det virkelig de boksene som bare er 3-4 cm i diameter?

Ække det den der vanlige størrelsen som er overalt da? :klø:

Skrevet

Gul boks med kløvervaseline - den ordentlige. Vanlig størrelse på boksen, husker ikke om de var spesielt små eller... men gule bokser med vaselin i hvert fall.

Skrevet
Gul boks med kløvervaseline - den ordentlige. Vanlig størrelse på boksen, husker ikke om de var spesielt små eller... men gule bokser med vaselin i hvert fall.

Mulig at det er jeg som begynner å bli gammel, slik at det bare er jeg som husker de små boksene :tristbla: De som var på 20 gram. De som dere snakker om er på 40 gram, hvilket er altfor stort til å gå rundt med i lomma synes jeg. Bruker vaselin på tørre lepper, spesielt på denne årstiden......

Skrevet

Jeg husker de små boksene, og jeg er ikke spesielt gammel heller.

Kan ikke huske å ha sett de små boksene på en stund nå.

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

De små boksene lages i norge,men selges kun til england.

Mulig noen butikker her selger dem også,men jeg har ikke sett iallefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...