Gå til innhold

Strømpris for 35 kvm leilighet i Oslo, hva tror dere det kommer på?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

«Boligen oppvarmes med sentralfyring og elektrisitet» står det i annonsen. Jeg har kun leid med strømprisen inkludert, så er nysgjerrig på hva strømmen kan komme på for en sånn leilighet.

Anonymkode: ff877...813

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har varmtvann inkl i husleiekostnadene, har strømregning på mellom 300kr - 1200 eks nettleien. De månedene den er lavest lager jeg minimalt mat på komfyr da jeg jobbet mye turnus og spiser på jobb 

Anonymkode: e8c11...a36

AnonymBruker
Skrevet

Vi har en leilighet på 72 kvm (med nye vinduer og i blokk fra 60-tallet). Leilighet under oss og en leilighet over oss. Varmtvann og fyring er en del av felleskostnadene. Så strøm går til mat, lys, varmekabler på et lite bad, og elektroniske duppedingser. Gjennom vinteren nå har vi betalt rundt 700 kroner i måneden for strøm. 

Anonymkode: 35fb8...dab

AnonymBruker
Skrevet

Umulig å si.

Jeg har 45 kvadrat, varmtvann inkludert i fellesutgiftene. Jeg betaler gjennomsnittlig 500 kr i strøm per måned. 

Anonymkode: 8a47b...af5

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

«Boligen oppvarmes med sentralfyring og elektrisitet» står det i annonsen. Jeg har kun leid med strømprisen inkludert, så er nysgjerrig på hva strømmen kan komme på for en sånn leilighet.

3-500 kr mnd?

Anonymkode: ee637...bce

AnonymBruker
Skrevet

Jeg eier en nybygd (2019) hytteleilighet i en 4-mannsbolig på Tynset. Jeg mener de har hatt ish samme strømpriser som Oslo. Den er på 40 kvm. I mars betalte vi 3091,55 kr inkl nettleie. Den var delvis utleid i den perioden, men ikke i bruk hver dag, stort sett helger. Det skal sies at det nok var kaldere der enn i Oslo i mars.

Anonymkode: 73690...b50

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg eier en nybygd (2019) hytteleilighet i en 4-mannsbolig på Tynset. Jeg mener de har hatt ish samme strømpriser som Oslo. Den er på 40 kvm. I mars betalte vi 3091,55 kr inkl nettleie. Den var delvis utleid i den perioden, men ikke i bruk hver dag, stort sett helger. Det skal sies at det nok var kaldere der enn i Oslo i mars.

For april ser jeg det var 2678 kr

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har varmekablene på 23 grader hele tiden pgr av en lekkasje😬 vasker tøy å lager mat som normalt . Ingen annen oppvarming nå i sommerhalvåret. Regningen jeg får er på ca 1000 kr hver mnd 😬

Anonymkode: 8933f...9e8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hvorfor valgte du hytteleilighet på Tynset fremfor hytte.  ? Jeg har aldri forestått folk som kjøper seg leilighet på fjellet??  

Anonymkode: 8933f...9e8

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Det kommer jo litt an på ditt forbruk så klart, men med en så liten leilighet og oppvarming og varmtvann inkludert i husleia, vil du ikke få så høy regning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...