AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #1 Skrevet 2. juni 2022 Jeg jobber i butikk og økte til lønnstrinn 5 i august 2021, og lurte på når jeg da øker til lønnstrinn 6? Ifølge kontrakten min har jeg bare en 10 % stilling, men har jobbet 80 timer i snitt hver måned siden jeg økte i lønn dersom det har noe å si. Anonymkode: c7e54...a7b
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #2 Skrevet 2. juni 2022 Tror hver butikk/bedrift har egne regler på det. Spør kolleger, sjefer og fagforening (hvis du er organisert). Forresten kan det være dumt å spørre kolleger. Lønnsprat blant ansatte som tjener forskjellig kan skape dårlig stemning. Anonymkode: 6a6f1...c50
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #3 Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror hver butikk/bedrift har egne regler på det. Spør kolleger, sjefer og fagforening (hvis du er organisert). Forresten kan det være dumt å spørre kolleger. Lønnsprat blant ansatte som tjener forskjellig kan skape dårlig stemning. Anonymkode: 6a6f1...c50 Når det er tariffavtale så tjener alle på samme lønnstrinn likt så det er ikke noe problem. Lønnstrinn 5 er for de med 5 års erfaring og trinn 6 er for 6 års erfaring, så da regner jeg med at du går opp i august? (Dette gjelder handel og kontor, regner med det er de dere har avtale med) Anonymkode: 2b180...059
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå