AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #1 Skrevet 2. juni 2022 Hei, jeg og samboer er såvidt i gang med å prøve på første barn. Da jeg er over 33 år ønsker jeg å bli litt kjent med kroppen min og når den er mest fruktbar. Jeg har ikke brukt eggløsningstester, men fulgt med på eggløsningslim. Jeg har også noen sykluser ganske sterke smerter rundt eggløsning, alltid på kveld eller om natten (korsryggsmerter som minner om samme smerter som under menustrasjon). Denne uken fikk jeg smerter mandag, tirsdag og onsdag. Eggløsningsslim tirsdag, onsdag og torsdag, mest slim torsdag. I følge eggløsningskalkulator skal min fruktbare periode starte onsdag/torsdag. Det jeg lurer på er egentlig hva som hadde vært optimal samleie-frekvens her? Mannen jobber en del kveld og vi har dermed ikke alltid mulighet for sex når det passer, men det hadde vært fint å kunne lese kroppen litt og se hva man fikk til. Anonymkode: fad74...c7e
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #2 Skrevet 2. juni 2022 Så lenge man har sex annen hver dag i perioden du har eggløsning så treffer du garantert rett tid, siden spermen både bruker litt tid på å svømme opp og at den kan ligge der å vente noen døgn 😊 Bør ikke gjøre det noe mer komplisert enn det! masse lykke til! Anonymkode: 77e9e...07e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå