AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #1 Skrevet 2. juni 2022 En jeg har truffet tilfeldig noen ganger og snakket litt med. Vet fullt navn, det er alt. Han har ikke ring. Finner han ikke på 1881 El gule sider. Vet ikke om han bor her el i nabo byen eller noe... Jeg vet hvor han jobber men det hjelper jo ikke noe. Tror ikke han har barn, aldri sett han med noen. Det er ingen opplysninger om han. Han er ikke på sosiale medier heller. Hvordan finner jeg ut om han er singel? Og evt hvor han bor? Anonymkode: b0539...e16
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #2 Skrevet 2. juni 2022 Det er kanskje ikke så rart at du ikke har sett barna hans, når du ikke vet hvor han bor? De færreste tar med barna sine på jobb, liksom. Mange i dag er i forhold uten å være gift. Anonymkode: f3a07...24c
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #3 Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det er kanskje ikke så rart at du ikke har sett barna hans, når du ikke vet hvor han bor? De færreste tar med barna sine på jobb, liksom. Mange i dag er i forhold uten å være gift. Anonymkode: f3a07...24c Er ikke på jobb jeg møter han men på byturer, butikken, rundt om kring. Vet at mange ikke er gift og mange er uten ring men har ev følelse av at han er singel pga signalene han gir. Men er det ikke rart at når jeg har navnet så finner jeg hverken tlf nr, adresse eller noe info? Kun om jobben hans. Hm. Tips til hvordan klare finne ut mer? Anonymkode: b0539...e16
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #4 Skrevet 2. juni 2022 Last ned Tinder og Happn ( eventuelt uten bilde) og se om han dukker opp der. Anonymkode: a16ed...6b3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #5 Skrevet 2. juni 2022 Har dere en god nok tone til at du tør å be han på en kaffe i full offentlighet? Hvis han har dame, er han nok redd for å bli sett av henne eller venner/kjente av henne. Anonymkode: 41e49...31d
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #6 Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har dere en god nok tone til at du tør å be han på en kaffe i full offentlighet? Hvis han har dame, er han nok redd for å bli sett av henne eller venner/kjente av henne. Anonymkode: 41e49...31d Det stemmer ikke. Jeg møtte en som flagget at han var single. Vi datet en stund og hadde mye moro egentlig men da jeg fortalte at jeg var blitt forelsket i han forandret alt seg. Han sa da at han ikke kunne gi meg annet enn sex og vennskap. Vanskelig og forstå når en tror den en har sånn kjemi med er single og ikke vil mer. Det skulle gå ett år før jeg traff han igjen. Visste ikke mye om han men trodde nå på han. Han var heller ikke på sosiale medier. Ingen ring. Jeg skulle sjekke mobil nr hans en gang han ikke møtte en avtale uten å si noe. Da fant jeg at det bodde en dame pÅ samme adresss som ham. Jeg tok det opp med han. Liker ikke løgn. Da fortalte han at han ville være ærlig og sa det var eksen og han bodde i kjellerestua. Halvt år senere bor vi på samme sted. Og nå vet jeg så mye mer. Hun er ingen eks. Har vært hjemme hos han en gang hun var borte. Ingen bor i kjellerstua utenom barna. Nå kjenner jeg eldste sønnen hans. Han er ikke redd for å bli sett sammen med meg ute blant folk. Til og med ikke foran sin egen samboer en gang. Det er så jævlig fucked up at du ikke tror det. Men midt oppi alt dette har vi klart og opprettholde ett vennskap uten noe mer og det er helt greit for meg. Fikk for dårlig samvittighet ovenfor hans fru og barn. Skjønner ikke hva slike menn tenker med. Han er jo fryktelig sjarmerende fyr. Så du vil ikke finne ut noe før du klarer å finne ut noe om han. Tenker at de som har mest og skjule er det lite å finne på Internett om. De er smart nok til å skjule info om seg selv for å unngå trøbbel. Håper du finner ut mer.. andre alternativet er å følge etter for å se hvor han bor😂😂så sjekk adressen på nett hvem som bor der. Anonymkode: 2efe9...f74 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #7 Skrevet 2. juni 2022 Hvis du prater med han når du treffer han kan du vel bare spørre om han er singel? Det er vel ganske normalt å spørre om det Anonymkode: f6615...cab
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #8 Skrevet 2. juni 2022 Går det ikke an å finne ut noe om han gjennom jobb, siden du vet hvor han jobber? Hører ut som om han har dame hjemme siden helt skjult navn. Hvor traff du han? Datingside? Anonymkode: 2215a...f75
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #9 Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Last ned Tinder og Happn ( eventuelt uten bilde) og se om han dukker opp der. Anonymkode: a16ed...6b3 Aner ikke hvordan de appene funker...Må vel stille inn ett eller annet for å kun få opp dem i området her jeg bor, da, eller....? gidder jo ikke sitte og bla gjennom 1000 menn i håp om at han dukker opp ? AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvis du prater med han når du treffer han kan du vel bare spørre om han er singel? Det er vel ganske normalt å spørre om det Anonymkode: f6615...cab Tja syns sånt er flaut jeg.....han kan fort tro at jeg sjekker han opp. AnonymBruker skrev (6 timer siden): Går det ikke an å finne ut noe om han gjennom jobb, siden du vet hvor han jobber? Hører ut som om han har dame hjemme siden helt skjult navn. Hvor traff du han? Datingside? Anonymkode: 2215a...f75 Vet hvor han jobber ja. hvorfor skulle navnet hans være skjult hvis han har dame hjemme? skjønte ikke helt den. Og jeg traff han egentlig litt tilfeldig på biblioteket, vi ønsket låne samme bok også ble det en greie rundt det. har deretter sett ham flere ganger og snakket litt med han, men bare overfladisk. Vil gjerne ha flere tips Anonymkode: b0539...e16
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #10 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): ..han kan fort tro at jeg sjekker han opp. Hva var egentlig hensikten da? Skal du selge ham noe? Anonymkode: 3b30c...4be 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #11 Skrevet 3. juni 2022 Skjønte ikke helt dette. Du skriver at du stadig møter på han.. Da er det jo bare å spørre neste gang du møter på han. Svaret sier seg jo selv. Anonymkode: aad28...850 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #12 Skrevet 3. juni 2022 13 hours ago, AnonymBruker said: syns sånt er flaut jeg.....han kan fort tro at jeg sjekker han opp. Ok men det er jo det som er hensikten da, ingenting vil skje om du ikke tar initiativ Anonymkode: f6615...cab
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #13 Skrevet 3. juni 2022 Neste post? ; jeg fant ut at han er singel. Hva kan jeg gjøre for å få ham til å sjekke meg opp, slik at jeg kan slippe den ubehagelige følelsen av avvisning og nederlag? Kan jeg kaste en kongle på ham? Anonymkode: 3b30c...4be 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #14 Skrevet 3. juni 2022 Spør om han vil ta en kaffe neste gang du møter han, det er det enkleste. Det trenger ikke å bety noe som helst mer enn at du syns han er interessant å prate med. Men om han sier ja så vil du naturlig nok finne ut mer om han gjennom samtale. Anonymkode: bec10...6df
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #15 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Neste post? ; jeg fant ut at han er singel. Hva kan jeg gjøre for å få ham til å sjekke meg opp, slik at jeg kan slippe den ubehagelige følelsen av avvisning og nederlag? Kan jeg kaste en kongle på ham? Anonymkode: 3b30c...4be Tragisk. Trist. Anonymkode: f43a9...edd
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #16 Skrevet 3. juni 2022 Vel. Noen er bare hyggelige uten at de er interessert på den måten. Du får bare invitere han på en kaffe etter jobb. Sjansen er 50/50. Jeg har gjort det selv og blitt avvist fordi fyren datet ei annen. Alle blir vel smigret av å bli invitert ut? Det er ikke noe negativt ved det. Anonymkode: a59ae...a50
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #17 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vel. Noen er bare hyggelige uten at de er interessert på den måten. Du får bare invitere han på en kaffe etter jobb. Sjansen er 50/50. Jeg har gjort det selv og blitt avvist fordi fyren datet ei annen. Alle blir vel smigret av å bli invitert ut? Det er ikke noe negativt ved det. Anonymkode: a59ae...a50 Nei, alle blir ikke smigret. Noen av oss synes det er slitsomt og ubehagelig. Jeg ønsker å få være i fred selv om jeg er hyggelig og smiler til noen. Er jeg interessert i noen som viser meg interesse, viser jeg det tydelig tilbake. Ikke bare det som kalles normal høflighet/vennlighet. Anonymkode: c3e84...a48
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #18 Skrevet 4. juni 2022 HALLOOOEN JEG LURER PÅ OM DU ER SINGEL JEG ER NEMMELIG DESPERAT SKJØNNER DU SVAAAR DAAAA JEG HAR IKKE HELE DAGEN !!! Sånn, Fixet det for deg, TS. Nå slipper du å tenke selv. ❤️ Anonymkode: 3ea81...89a
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #19 Skrevet 4. juni 2022 Har var det mange kreative men og surmagede oppgulp... Som om jeg er despo liksom? 😝No way. Jeg har funnet nr hans og kommer til å kontakte han. Har dessuten sett han gå mye tur i det siste. Alene. Selv om jeg fant nr hans, så finnes det fortsatt ingen adresse på han. Veldig rart. Takk for tips. Ts Anonymkode: b0539...e16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå