AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #1 Skrevet 2. juni 2022 Ville du betegnet dette som "nordisk stil" slik #Zalando gjør? Anonymkode: 8ad12...7ff
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #4 Skrevet 2. juni 2022 Genseren og støvlene kanskje Anonymkode: c3add...c4b 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #5 Skrevet 2. juni 2022 Det er et pek inn i framtiden. Den nye nordiske stilen er nok riktigere. Anonymkode: eae58...166 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #6 Skrevet 2. juni 2022 Hun kledde det hun som bærer det på bildet, men skjønner ikke helt hva klærne har med nordisk stil og gjøre?? Må bli kommende da🤔 Anonymkode: 5123c...91a 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #7 Skrevet 2. juni 2022 Det kalles nok nordisk fordi det er blondt. For alle vet jo at den nordiske stilen er blond. Lyst treverk osv. Anonymkode: 3a286...689 1
mingus Skrevet 2. juni 2022 #8 Skrevet 2. juni 2022 Jeg har fått opp to andre slike annonser på facebooken min, og på den ene er det ei mørkhudet dame med noe som ligner på 70-talls discoklær og ei fjørjakke, den andre ser ut som en mørkhudet mann som er veldig starsky og hutch i stilen... ingen som faktisk HAR en etnisk nordisk look, og klærne er iallfall ikke det. Skjønner ikke hva dette smør på flesket av mangfold og inkludering skal være godt for, det framstår bare som negativt og prøver å virke overbevisende. Slutt å prøve så hardt, det er flaut å se på. Er ikke rasist og mener ikke noen er bedre enn andre, men det blir som å kalle en rake for en spade liksom. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #9 Skrevet 2. juni 2022 mingus skrev (1 time siden): Slutt å prøve så hardt, det er flaut å se på. Er ikke rasist og mener ikke noen er bedre enn andre, men det blir som å kalle en rake for en spade liksom. Så utrolig enig. Jeg har et åpent sinn, men når det er så opplagt at noen der ute skal dytte og dytte og dytte flerkulturen inn i alt som angår hverdagen, da virker det mot sin hensikt på meg. Når vi samtidig vet at det finnes en drøy bakside ved flerkulturen som ingen har lov til å si noe om. Provoserende rett og slett. Vi er ikke barn. Anonymkode: eae58...166 2 1
mingus Skrevet 2. juni 2022 #10 Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så utrolig enig. Jeg har et åpent sinn, men når det er så opplagt at noen der ute skal dytte og dytte og dytte flerkulturen inn i alt som angår hverdagen, da virker det mot sin hensikt på meg. Når vi samtidig vet at det finnes en drøy bakside ved flerkulturen som ingen har lov til å si noe om. Provoserende rett og slett. Vi er ikke barn. Anonymkode: eae58...166 Ja helt enig med dette, sier man noe om det er man plutselig blitt en rasist, uten at man faktisk visste om det selv og aldri har tenkt en rasistisk tanke Andre folk vet best, det er sikkert og visst ^^ 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #11 Skrevet 2. juni 2022 Minus hodeplagget, som er irrelevant, er dette et ganske bra eksempel på skandinavisk stil, ja. Rene linjer, duse farger, store flater. Anonymkode: 7d90f...013 6 2
17.11 Skrevet 2. juni 2022 #12 Skrevet 2. juni 2022 Både farger og materialer skriker nordisk for meg, men jeg skjønner at hodeplagget virker malplassert. 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #13 Skrevet 2. juni 2022 Er det ikke Rawdah Mohamed som er modell der? Hun bruker jo alltid hodeplagg. Vil vel ikke kalle stilen nordisk, hodeplagg eller ei. Anonymkode: a4faa...5ab
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #14 Skrevet 2. juni 2022 Ja, dette er klassisk nordisk. Og egentlig ikke så avantgarde som det du vil ha det til. Ser ofte tilsvarende look blant moteinteresserte kollegaer. Men du tenkte sannsynligvis på hudfarge og hodeplagg her. Deg om det. Looken er scandi minimalisme. Anonymkode: d5d3a...324 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #15 Skrevet 3. juni 2022 Dette er nordisk stil. Kjenner flere som kunne gått sånn. Hodeplagget er selvfølgelig ikke med da. Prøv å se for deg klærne på en av norsk utseende, så er det mulig du ser det også? Anonymkode: 1f271...b32
Peanut Skrevet 3. juni 2022 #16 Skrevet 3. juni 2022 Samboer mener det er «nordisk stil om man er muslim vel og merke». 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #17 Skrevet 3. juni 2022 Hudfargen og hodeplagget reagerer jeg ikke på, det finnes nok av annet å ta av i dette bildet, for å si det sånn. For om dette er nordisk stil, så var det mye grusommere enn jeg trodde. Hun har på seg en slags strikket, formløs serk, som hadde gjort seg på et sektmedlem. Og den er kombinert med et par sko/støvler som hadde passet best i fjøset. Serken er verre enn skoene, de kan kanskje fungere til noe annet. Må jeg bytte statsborgerskap nå? Anonymkode: f19c3...1fc 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #18 Skrevet 3. juni 2022 Formløse klær er jo veldig in om dagen. Anonymkode: d4471...d86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå