AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #1 Skrevet 2. juni 2022 https://www.elektroimportoren.no/enoek-alu-hvit-e-27/3344413/Product.html?Referer=googleshopping&gclid=Cj0KCQjwnNyUBhCZARIsAI9AYlGw3oxWY-PkOS6DOPFFqCKH96b76s-8pTn0YGgCSA_yc-5wvuOt21caAs1lEALw_wcB&gclsrc=aw.ds&utm_campaign=googleshopping&utm_medium=na&utm_source=na Jeg hadde en lignende der jeg bodde før,da var det en sprekk man kunne stappe kniv inni og vippe ut "glassdelen" men denne har ikke det,har prøvd å vri den rundt,dra rett ned osv den sitter bom fast..hjeelp🙈 Anonymkode: 99341...7f7
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #2 Skrevet 2. juni 2022 Hvis den er som vår, som er helt lik utseendemessig, løsner man kuppelen ved å vri på den (mot venstre tror jeg). Ikke vri bare glassdelen, men hele kuppelen. Anonymkode: 66d1a...681 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #3 Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvis den er som vår, som er helt lik utseendemessig, løsner man kuppelen ved å vri på den (mot venstre tror jeg). Ikke vri bare glassdelen, men hele kuppelen. Anonymkode: 66d1a...681 Tusen takk,skal prøve🤞 Anonymkode: 99341...7f7
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #4 Skrevet 2. juni 2022 Vri kuppelen mot venstre Anonymkode: 6f3d4...052
Hoppetaujenta Skrevet 2. juni 2022 #5 Skrevet 2. juni 2022 Ikke dunk på den. Bruk kun en langsom, stødig håndbevegelse, gjerne to hender på en gang om den sitter fast. Det hender de gjør det. Inni har du kanskje en slik underlig pære? Trekkes rett ned hvis det er en taklampe. Lirking må kanskje til, men igjen; ikke dunk med noe for å få den løs. Langsom stødig bevegelse. Lirk...og lirk litt til. Jeg har en slik i baderommet og har blitt ganske god på skifting.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #6 Skrevet 2. juni 2022 Det går ikke og jeg tar bruker mye kraft,vrir alt jeg kan og den sitter som støpt. Anonymkode: 99341...7f7
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #7 Skrevet 2. juni 2022 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Ikke dunk på den. Bruk kun en langsom, stødig håndbevegelse, gjerne to hender på en gang om den sitter fast. Det hender de gjør det. Inni har du kanskje en slik underlig pære? Trekkes rett ned hvis det er en taklampe. Lirking må kanskje til, men igjen; ikke dunk med noe for å få den løs. Langsom stødig bevegelse. Lirk...og lirk litt til. Jeg har en slik i baderommet og har blitt ganske god på skifting. Jeg trenger ikke hjelp med selve pæra men jeg får ikke av kuppel delen så aner ikke hva pære som er inni. Men kuppelen føles jo ut som drn er bolta fast. Lirker du til venstre og så drar du ned? Var det jeg prøvde... Anonymkode: 99341...7f7
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #8 Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det går ikke og jeg tar bruker mye kraft,vrir alt jeg kan og den sitter som støpt. Anonymkode: 99341...7f7 Da må du finne frem en stige og se om det er en skrue eller annen låsemekanisme på toppen/siden som må løsnes for å få løs kuppelen. Hvis ikke må du bare prøve å lirke den løs. Anonymkode: 66d1a...681
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #9 Skrevet 2. juni 2022 Hoppetaujenta skrev (13 timer siden): Ikke dunk på den. Bruk kun en langsom, stødig håndbevegelse, gjerne to hender på en gang om den sitter fast. Det hender de gjør det. Inni har du kanskje en slik underlig pære? Trekkes rett ned hvis det er en taklampe. Lirking må kanskje til, men igjen; ikke dunk med noe for å få den løs. Langsom stødig bevegelse. Lirk...og lirk litt til. Jeg har en slik i baderommet og har blitt ganske god på skifting. Nei, som det står på nettsiden bruker den E27-sokkel, altså en pære med en stor, tykk skrusokkel. Slike som det var på de gammeldagse 60W-pærene. AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg trenger ikke hjelp med selve pæra men jeg får ikke av kuppel delen så aner ikke hva pære som er inni. Men kuppelen føles jo ut som drn er bolta fast. Lirker du til venstre og så drar du ned? Var det jeg prøvde... Anonymkode: 99341...7f7 Den bruker E27. Har du prøvd å vri både "glasset" og kanten? Har du prøvd å presse inn og vri? Dradd forsiktig og vridd? Prøvd alt dette begge veier? Anonymkode: 96dc7...4f7
Leitz Skrevet 3. juni 2022 #10 Skrevet 3. juni 2022 Hvis den er lik den på linken er det bare glasset som skal vris.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå