Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er 9 mnd siden fødsel og jeg føler at jeg får mer og mer utflod. Den er blank, tyntflytende og lukter ingenting. Men det er så mye at jeg kjenner at det renner ut når jeg reiser meg/nyser osv (det er ikke tiss, altså😂)

Har tatt celleprøve og gynekologen sa at jeg ikke hadde noen infeksjon. At det var nok hormonelt. Utfloden har økt på etter den timen (ca 2 mnd siden). Nå var den bittelitt brunlig, så tenkte at mensen kanskje kommer? Men har hatt masse utflod i mange måneder allerede. 

Er det vanlig!?!?

Anonymkode: b83aa...c7c

AnonymBruker
Skrevet

Ts her.. for å klargjøre, det har ikke vært like mye helt siden fødsel. De første mnd var ingenting. Men av og på fra 3-4 mnd etter fødsel, og nå den siste mnd har det vært sykt mye.

AnonymBruker
Skrevet

Sliter med mye av det samme. 15 måneder etter fødsel.

Spent på hva andre svarer. Synes dette er plagsomt.

Anonymkode: 04206...462

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sliter med mye av det samme. 15 måneder etter fødsel.

Spent på hva andre svarer. Synes dette er plagsomt.

Ja 😩

Har du fått mensen tilbake?

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja 😩

Har du fått mensen tilbake?

Ts

Ja, fikk den for rundt 3 måneder siden. Leste at flere fikk det normalisert etter at de fikk den tilbake. Men jeg merket ikke noe forskjell 😕

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde det samme rundt samme tidspunkt som deg etter fødsel. Trodde jeg tisset på meg innimellom fordi det var så mye. Legen sa det var helt normalt og kom til å gi seg etterhvert. Det gjorde det. Husker ikke når men det varte i mange måneder før det slapp :)

Anonymkode: 54bd0...5f3

Skrevet

Likt som deg rundt 3-4 mnd her, måtte stoppe på en bensinstasjon da vi var ute på trilletur for å tørke meg, sa til mannen jeg måtte inn og tisse fordi jeg syntes det var litt flaut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...