Fulgler Skrevet 2. juni 2022 #1 Skrevet 2. juni 2022 (endret) slettet Endret 27. juni 2022 av Fulgler
Goodtimes Skrevet 2. juni 2022 #4 Skrevet 2. juni 2022 Fulgler skrev (1 time siden): Partneren har også kjøpt bilder på onlyfans under vårt forhold. Dette er noe jeg fant ut av på uærlig vis Hele denne setningen bunner på et forhold som ikke er bra for noen parter. Dere har vært sammen kun et halvt år og han har allerede prestert å bruke penger på onlyfans og du har allerede gjort noe uærlig og snoket? Å bruke penger på onlyfans når en er i et ferskt forhold bør jo være et rødt flagg. Personlig skjønner jeg virkelig ikke hvorfor folk bruker penger på dette tullet. Skal komme meg hjem til dama jeg nå. Ha en fin dag. 🙂 4 1
micromaya Skrevet 2. juni 2022 #5 Skrevet 2. juni 2022 Nei. Det er på ingen måte verdt det. Dere har såvidt vært sammen et halvt år, det meste burde vært rosenrødt fortsatt. Ikke tro at det vil bli noe bedre, dere mangler både respekt og tillit. Det er grunnleggende viktig for at et forhold skal kunne vare. 2
Fulgler Skrevet 2. juni 2022 Forfatter #6 Skrevet 2. juni 2022 (endret) micromaya skrev (På 2.6.2022 den 9.47): Nei. Det er på ingen måte verdt det. Dere har såvidt vært sammen et halvt år, det meste burde vært rosenrødt fortsatt. Ikke tro at det vil bli noe bedre, dere mangler både respekt og tillit. Det er grunnleggende viktig for at et forhold skal kunne Endret 27. juni 2022 av Fulgler
Fulgler Skrevet 2. juni 2022 Forfatter #7 Skrevet 2. juni 2022 Fulgler skrev (5 minutter siden): Takk for svar! Er vanskelig å gjøre det slutt, for følelsene er der fortsatt. Men det må vel gjøres… Men hvis partneren faktisk viser tegn til forandring og alle problemer forsvinner? Er det da et håp? Herregud, jeg føler meg skikkelig dum nå. Men jeg vil så gjerne at deg skal fungere
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #8 Skrevet 2. juni 2022 Høres ikke ut som han egentlig er helt moden for et fast forhold ....Da får han eventuelt lære seg respektere jenta si og verdsette henne- uten drive tulle sånn med andre osv..( selv om det "bare" var bilder...) ! Er du selv som må avgjøre det hele, men nå er det gått et halvt år... - Tenk deg hvordan det vil bli etter lengre tid!?! Du får veldig sjelden forandret et menneske, men du kan ta valg selv og gjøre forandringer... - og du skal ikke godta hva som helst! Ta vare på deg selv, og ha troa på deg selv! Han er sikkert en grei venn.. - men en skikkelig kjæreste som bryr seg og respekterer deg virker han ikke som! Da finns det andre! ❤ Anonymkode: 6bb18...d56 1
Gjest Hippokrates Skrevet 2. juni 2022 #9 Skrevet 2. juni 2022 (endret) Fulgler skrev (2 timer siden): Bør jeg gi det mer tid, kanskje jeg ikke vet helt selv enda? Jeg tror du vet svaret på det selv, men søker nå bekreftelse på det du selv mener. Når du har som utgangspunkt at andre rundt deg må forandre seg for at du skal ha det bra, da er det beste å gi opp selv. Du kan ikke gå inn i en fremtid der utgangspunktet er at han må forandre seg. Dere er en dårlig match, og det vet du. Så svaret på det du spør om er at du bør forlate han. Jeg tror faktisk du innerst inne vil det også. Så bare få det gjennomført og kom deg ut fra det. Du er ung og har hele livet foran deg, og sådan finnes det mange fisker i havet. Du trenger ikke å krampholde på en situasjon du mistrives med. Endret 2. juni 2022 av Hippokrates
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #10 Skrevet 2. juni 2022 Fulgler skrev (4 minutter siden): Men hvis partneren faktisk viser tegn til forandring og alle problemer forsvinner? Er det da et håp? Herregud, jeg føler meg skikkelig dum nå. Men jeg vil så gjerne at deg skal fungere Ikke la det gå for lang tid.. Han vet nok dessverre også at du "trenger" han for føle deg "trygg"- og blir da også lettere og "lure"... Men du vet vel innerst inne at du ikke trenger han!?! Du har han nok mest pga du er i en vanskelig periode i livet ditt, og mer sårbar..noe han garantert vet og utnytte litt. Sikker på du kommer sterkere tilbake om du klarer droppe han som partner.. Anonymkode: 6bb18...d56 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #11 Skrevet 2. juni 2022 Dere har vært sammen i et halvt år og har problemer med kommunikasjon, nakenbilder og diverse? Dette er vanligvis tiden hvor man er mest oppslukt av hverandre, alt er rosenrødt og fint. Problemene deres kommer bare til å bli større. Kom deg videre i livet og finn en mann som setter pris på deg Anonymkode: 4788f...13a 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #12 Skrevet 2. juni 2022 Dere har jo egentlig flyttet sammen før dere ble ordentlig kjent med hverandre. Men uansett… Du kan ikke forandre din partner eller forvente at din partner forandrer seg. Du kan kun gjøre noe med deg selv og din måte å forholde deg til din partner på. Anonymkode: 4f269...18a
Nymerïa Skrevet 2. juni 2022 #13 Skrevet 2. juni 2022 Jeg tror du skal prise deg lykkelig over at du bare har brukt et halvt år på dette. En annen sak; er vennens fuckfriend klar over at nakenbildene blir videresendt? Samme hvor pinlig dette er for deg så synes jeg du skal kontakte denne personen og gjøre henne/ han oppmerksom på det. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #14 Skrevet 2. juni 2022 Han kan forandre seg, ja - men innerst inne er det alltid en liten bit av personen han var før som magisk kan dukke opp. Og minnene du har fra dette forsvinner ikke, tilliten blir bare vanskeligere og du har fått et nytt syn på han nå. Jeg har vært i et slikt forhold selv bare at dette var over 3, nesten 4 år, og det ødela meg på mange måter. Jeg hadde null tillit og slet med min egen selvfølelse, klarte ikke å komme ut av det fordi han manipulerte meg hele tiden. Han "forandret" seg til det bedre trodde jeg, men det var helt til ting ble vanskelig, da dukket hans sanne jeg opp igjen. Nå har han vist deg hvordan han er. Dere har vært sammen i 6! måneder, og han er sånn allerede. Det er faktisk nå han burde være mest forelsket og bare være på deg, hvorfor i alle dager holder han på sånn da? Det er ikke greit og det vet du innerst inne. Hadde dette skjedd med din beste venninne eller søster hadde du rådet dem til å gjøre det slutt for du vet hvor "rart" det er at de holder på sånn. Ikke hold på han bare fordi du har følelser, du vet selv at det bare kommer til å bli vanskeligere å få tillit og å se en fremtid med han slik ting er nå. Fokuser heller på deg selv og forlat han, det blir lettere med tiden. Skal garantere deg at du møter en som er så mye bedre og behandler deg med respekt. Anonymkode: b2c6d...a55
Fulgler Skrevet 2. juni 2022 Forfatter #15 Skrevet 2. juni 2022 (endret) . Endret 27. juni 2022 av Fulgler 1 1
Fulgler Skrevet 15. juni 2022 Forfatter #16 Skrevet 15. juni 2022 (endret) . Endret 27. juni 2022 av Fulgler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå