AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #1 Skrevet 2. juni 2022 Har i det siste slitt med at jeg føler jeg må tisse, men når jeg går på do kommer det bare en dråpe eller to. Begynte på p-piller for en uke siden og lurer på om det kanskje kan være en bivirkning, men er veldig ukomfortabelt og gjør noen ganger vondt av de dråpene. har tatt urinprøve og legene fant ikke infeksjon så det er ikke et alternativ, men viss noen har hatt noe lignende før eller har noen som helst aning på hvordan jeg kan få det til å stoppe, vennligst la meg vite.. Anonymkode: 795c4...f52
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #2 Skrevet 2. juni 2022 Samme her. Jeg har "nervøs blære" 😕 irriterende Anonymkode: b8b7c...665
Kaffekrus Skrevet 2. juni 2022 #3 Skrevet 2. juni 2022 Det at du har vondt får meg til å tenke uvi. Men du skriver at du har testet hos legen? Blei prøven sendt til dyrking?
Annonymt Skrevet 2. juni 2022 #5 Skrevet 2. juni 2022 Prøven ble ikke sendt til dyrking.. fikk bare beskjed om å følge med på det og ta det opp med fast lege om det ble værre.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #6 Skrevet 2. juni 2022 Står det noe i pakningsvedlegget om lignende bivirkninger? Anonymkode: 23460...e23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå