Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har i det siste slitt med at jeg føler jeg må tisse, men når jeg går på do kommer det bare en dråpe eller to. Begynte på p-piller for en uke siden og lurer på om det kanskje kan være en bivirkning, men er veldig ukomfortabelt og gjør noen ganger vondt av de dråpene. 

har tatt urinprøve og legene fant ikke infeksjon så det er ikke et alternativ, men viss noen har hatt noe lignende før eller har noen som helst aning på hvordan jeg kan få det til å stoppe, vennligst la meg vite..

Anonymkode: c7d4b...56a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Perelandra, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...