Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg er nygravid, og ønsker en av disse appene som viser hvor langt fosteret er kommet i de forskjellige stadiene.

Mannen jobber på sjøen 4 uker på og 4 uker av, så det hadde vært fint hvis han også kan følge med.

Hvilken app bruker dere?

Anonymkode: ccbf0...eb6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker den som heter helseoversikten. Gode artikler, fine verktøy til feks knipeøvelser (får treningsprogram og kan sette på daglig varsel for å bli minnet på at du bør gjøre det). Ukentlig tekster om hva som skjer med baby i magen, vanlige ting som mor gjerne opplever rundt den uken, og hvordan man som partner kan bidra osv. Liker også babyverden sin app, da man får daglig tekst om tingenes tilstand. 

Anonymkode: 35bcb...25b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg likte helseoversikt for fakta. Også Ovia Pregnancy for de absurde "så stor er babyen nå i dustete grønnsaker og frukt" 🙊😂😂😂

Anonymkode: feb98...2c1

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg liker Helseoversikt veldig godt - den er jo også norsk så den gir riktig informasjon ift norsk helsevesen. Har delt den med mannen og han synes også den er fin å bruke med egen info til partner for hver uke 😊

Bruker også Graviditet+, synes den har så fin grafikk på hvordan babyen i magen ser ut uke for uke med størrelse! Der kan du også finne ultralydbilder både 2D og 3D på hvordan foster ser ut i gitt uke og de berømte grønnsakene/frukten :fnise:

Endret av Fiora
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker preglife :) 

Anonymkode: 64bf3...a68

AnonymBruker
Skrevet

Det her er litt pinlig, men jeg bruker 3 ulike apper 🙈 Primært bruker jeg Helseoversikt, for fakta og oppdatert info tilpasset norske brukere. Den kan også brukes av partner. Skulle jeg måtte velge én, hadde jeg valgt den.

Bruker også babyverden fordi den har en liten tekst hver dag, og ukentlig podkast. Så bruker jeg preglife fordi den iblant har videoer i tillegg til tekst om hva som skjer uke for uke. 

(Og jeg har graviditet+ også, for å se babyens størrelse i 3d og sammenligne med frukt og dyr - mest for gøy 😆

Anonymkode: 577b4...8d9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har helseoversikt og PregLife, foretrekker sist nevnte så er nesten aldri innom helseoversikten. 

Anonymkode: 1e9a1...4ba

AnonymBruker
Skrevet

Helseoversikt, uten tvil. Den gir informasjon som er i tråd med helsemyndighetene, har mange gode artikler og videoer, og viser progresjon på en enkel og ukomplisert måte. Har også noen ulike verktøy for knipeøvelser og slikt, og den er fin for partner også.

Var for øvrig også denne som ble anbefalt av jordmor på helsestasjonen.

Anonymkode: 936db...513

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...