Gå til innhold

Han er i et seriøst forhold- fant han på en datingapp

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

En i nabolaget (barna våre er venner) har vært i et forhold et år nå, de drar på ferie sammen og jeg har hørt barna snakke om at de skal flytte sammen. I dag dukket han opp som aktiv på en datingapp. Lurer på hva som gjør at menn gjør sånt? Ingenting som tyder på at det er slutt, de skal f eks på sommerferie sammen. 

Endret av Anneofgreengables
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er ikke det forholdet så seriøst allikevel da.
Evt du bør fortelle det til dama hannes, hun fortjener å vite det og du kjenner hun tydeligvis siden barna deres er venner.

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke typisk menn å få hetta når det begynner å bli seriøst og så forsøke å finne ut om de ikke kanskje kunne finne seg noe bedre? Best å være klar over alle muligheter før de forplikter seg... 😡

Anonymkode: b6dcf...a29

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De må ha oppmerksom. Vite at de er attraktive. De sveiper på tinder for å se etter noe bedre. Er en avhengighet som spillmaskin. Det mater dopaminsenteret, mer, mer, mer. Trist for de som blir utsatt.

Anonymkode: 73fae...eb0

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De må ha oppmerksom. Vite at de er attraktive. De sveiper på tinder for å se etter noe bedre. Er en avhengighet som spillmaskin. Det mater dopaminsenteret, mer, mer, mer. Trist for de som blir utsatt.

Virker som det er et stort problem i dagens samfunn, instant gratification

Anonymkode: 67c4b...5a0

• Liker 2
Skrevet

Åpent forhold.

Skrevet
Hr. Aktiv skrev (6 minutter siden):

Åpent forhold.

Mest sannsynlig ikke. Svært få har åpent forhold, og da er de selvfølgelig ikke på Tinder. De som virkelig har åpent forhold, treffer andre diskret for omgivelsene, ikke flasker åpenheten sin for alle og enhver. 

Jeg har funnet flere gifte bekjente på Tinder da jeg var singel, og ingen av dem har vært i nærheten av åpent forhold med kona. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, Anneofgreengables said:

En i nabolaget (barna våre er venner) har vært i et forhold et år nå, de drar på ferie sammen og jeg har hørt barna snakke om at de skal flytte sammen. I dag dukket han opp som aktiv på en datingapp. Lurer på hva som gjør at menn gjør sånt? Ingenting som tyder på at det er slutt, de skal f eks på sommerferie sammen. 

Det som gjør at menn gjør sånt er det samme som gjør at kvinner gjør sånt.

Anonymkode: 2dd36...638

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Her er mildt sagt ikke menn noe værre enn kvinner 

Anonymkode: 2dd36...638

• Nyttig 1
Skrevet
ItchyBitchySpider skrev (15 minutter siden):

Mest sannsynlig ikke. Svært få har åpent forhold, og da er de selvfølgelig ikke på Tinder. De som virkelig har åpent forhold, treffer andre diskret for omgivelsene, ikke flasker åpenheten sin for alle og enhver. 

Jeg har funnet flere gifte bekjente på Tinder da jeg var singel, og ingen av dem har vært i nærheten av åpent forhold med kona. 

Jeg har datet flere damer som lever i et åpent forhold. De har ikke skrevet noe om det for å unngå folkesnakk, men heller sprengt bomba ved en date. Dette er nok mere vanlig enn det du tror. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (7 minutter siden):

Jeg har datet flere damer som lever i et åpent forhold. De har ikke skrevet noe om det for å unngå folkesnakk, men heller sprengt bomba ved en date. Dette er nok mere vanlig enn det du tror. 

Seriøst? Sa de ingenting på forhånd? Da hadde jeg blitt veldig irritert. 

Noen som er seriøse og i åpent forhold burde si det fra start sånn at ingen blir skuffet. Jeg dater ikke for å date, men for å se om det kan bli noe mer, da er det et aldri så lite problem om den andre part allerede er godt gift. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Noen som er seriøse og i åpent forhold burde si det fra start sånn at ingen blir skuffet. Jeg dater ikke for å date, men for å se om det kan bli noe mer, da er det et aldri så lite problem om den andre part allerede er godt gift. 

Enig, jeg hadde ikke villet date noen i åpent forhold. 

Anonymkode: b91db...bfc

Skrevet
Hr. Aktiv skrev (1 time siden):

Men så er det jo veldig spesielle damer du dater, da. Utvalget ditt er ikke representativt for gjennomsnittsdamene. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

For meg har det ingenting å si. Jeg tar ikke første møtet seriøst uansett. Ser an litt og bestemmer meg etter det om jeg orker å gjøre en innsats her. Jeg kan si at det meste er overfladisk og lite tiltrekkende i datingverden også fra damenes side. Sånn sett står det mere respekt at de er åpen om et åpent forhold enn å fremstå som attraktiv mens det motsatte er tilfelle slik mange andre damer gjør. 

Skrevet
ItchyBitchySpider skrev (1 time siden):

Men så er det jo veldig spesielle damer du dater, da. Utvalget ditt er ikke representativt for gjennomsnittsdamene. 

Det er helt vanlige damer slik som deg ofte med alt for høye forventninger til meg og ingen til seg. 

Skrevet
Hr. Aktiv skrev (15 minutter siden):

Det er helt vanlige damer slik som deg ofte med alt for høye forventninger til meg og ingen til seg. 

Som sagt, veldig spesielle damer du dater. Sånn går det når utseendet er ikke bare pri 1, men også det eneste kvalifikasjonskravet for å innlede et forhold. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
ItchyBitchySpider skrev (2 minutter siden):

Som sagt, veldig spesielle damer du dater. Sånn går det når utseendet er ikke bare pri 1, men også det eneste kvalifikasjonskravet for å innlede et forhold. 

Hva legger du i det? De har to ben, to armer og en nese. Jeg dater aldri bimboer og lykkejegere, men helt vanlige damer som har jobb og kanskje barn.

Det er en grunn til at også de er single. Jeg ser det godt når vi dater. 

AnonymBruker
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (1 time siden):

Hva legger du i det? De har to ben, to armer og en nese. Jeg dater aldri bimboer og lykkejegere, men helt vanlige damer som har jobb og kanskje barn.

Det er en grunn til at også de er single. Jeg ser det godt når vi dater. 

Det er fryktelig mange damer uten noen gode kvaliteter og seksuelle grenser og normer som du treffer på...jeg har ingen venninner som holder på slikt. Men vi er vel konservative da.

Anonymkode: 596e0...2d7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Det er fryktelig mange damer uten noen gode kvaliteter og seksuelle grenser og normer som du treffer på...jeg har ingen venninner som holder på slikt. Men vi er vel konservative da.

Anonymkode: 596e0...2d7

Jeg har ingen kamerater som puler rundt og er dårlige fedre, men likevel er landet fullt av dem. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Pose og sekk mann. Gi beskjed til kona. 

Anonymkode: 9c95e...c26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...