AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #1 Skrevet 1. juni 2022 Har en flere år gammel pinsett som ikke lenger funker særlig. Har ganske tykke bryn naturlig. Men synes ikke det er så fint med hårene som vokser ekstra under selve brynene. De er ikke «strøkne» hvis dere skjønner. Hva bruker man? Så at Blivakker har sånne sett med forskjellige pinsetter. Koster 79,/ , holdt på å kjøpe på Kiwi i stad, men det var bare 1 stk og kostet 199!! Syntes det var for mye for 1. Anonymkode: fd0e2...27c
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #2 Skrevet 1. juni 2022 Den på kiwi var veldig dyr 😅 Kjøp settet på blivakker du så kan du prøve deg frem hvilken du syns er best å bruke. Anonymkode: 9a8bd...045
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #3 Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Den på kiwi var veldig dyr 😅 Kjøp settet på blivakker du så kan du prøve deg frem hvilken du syns er best å bruke. Anonymkode: 9a8bd...045 Jeg vet bare ikke hvilket sett jeg skal gå for. Inkludert i det settet har de en sånn som er beregnet for å sette på vipper. Jeg trenger ikke det da jeg ikke liker falske vipper. Men de har 3 forskjellige pinsetter da. Eller bør jeg gå for noe med børste? Eller med sånn bryn saks? Klarer ikke skjønne hvordan en brynsaks skal gi fint resultat men. Syntes det var tullete at Kiwi (som skal være så billig) selger en eneste pinsett til 199, så får du et sett på Blivakker til 79... Anonymkode: fd0e2...27c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå