JasonX Skrevet 1. juni 2022 #1 Skrevet 1. juni 2022 Jeg har brukt permetrin på utsiden av dør og vindu, og innsiden. Nå har det seg sånn at dette rommet er lite, så senga mi er noen få meter unna døra og vindu. Jeg har ikke fått sjansen til å lufte skikkelig, men gjør det nå. Har lufta i rundt ett kvarter, men må veldig tidlig opp i morgen og derfor lukke døra. Spørsmålet her er om det går bra? Jeg blir ikke syk, eller lignende?
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #2 Skrevet 1. juni 2022 Kvarter lufting holder masse. Er lengre enn hva jeg pleier. Anonymkode: 01007...fdf
JasonX Skrevet 1. juni 2022 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2022 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Kvarter lufting holder masse. Er lengre enn hva jeg pleier. Anonymkode: 01007...fdf Takk!
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #4 Skrevet 2. juni 2022 Jeg hadde ikke ligget i det rommet i natt, det er jo gift. Anonymkode: 90d33...cad
Spell Skrevet 3. juni 2022 #5 Skrevet 3. juni 2022 Om du ikke blir eksponert for nyspraying mange ganger over tid, så går det nok fint, men fy søren som det stinker! Så vet ikke om jeg hadde klart å sove. Sprayet i stue og gang hos oss, hvor jeg hadde hjemmekontor, og ble helt gal av lukta. Forsvant heldigvis mye til neste dag, men tok minst en uke før jeg ikke merket det igjen. Neste gang skal jeg spraye før vi dra bort noen dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå