Gjest utlogga akkurat nå Skrevet 10. november 2005 #1 Skrevet 10. november 2005 før jeg begynte med p-piller hadde jeg 26-27-dagers-sykluser. nå har jeg sluttet på p-pillene, og hadde min første "uten-pille-mens", en som startet av seg selv altså, 28.okt-1.nov. I dag tidlig hadde jeg masse slim på toalettpapiret etter å ha tisset, og så er puppene mine litt småømme. Magen litt oppblåst også. Kan dette stemme? Når er det vanlig at eggløsningen skjer i syklusen?... håper noen vil svare meg.
Gjest utlogga akkurat nå Skrevet 10. november 2005 #3 Skrevet 10. november 2005 oi oi! det er jo det jeg håper på. men når tegnene viser seg (slim, ømme bryst etc.) betyr det da at eggløsningen er i anmarsj, eller at egget nettop har løsnet og at det er bare å ta med mannen og hoppe til sengs, eller er egget "oppbrukt" til ingenting og "slaget tapt" for denne gang?
liv Skrevet 10. november 2005 #4 Skrevet 10. november 2005 Usikker jeg, men hopp i seng du! Det har da aldri skadet med litt humpig
Chiquita Skrevet 10. november 2005 #5 Skrevet 10. november 2005 Når du får eggløsningsslim så er egget i anmarsj. Nærmere sagt, eggløsningen er den siste dagen med slim. Og du kan ha slim i mange dager før det virkelgi skjer noe. Men som Liv sier - hopp til sengs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå