Gå til innhold

Bunniee's Vektnedgang

Bunniee

Anbefalte innlegg

Vektnedgangsdagbok!😳 Lagde en bruker fordi jeg har lest litt her inne og vil være med... 😄

For en måned og en uke (sånn cirka?) siden var vekten 136,7 (42,2 BMI). I dag er den 130,8 (41,4 BMI)! Så jeg har allerede gjort litt arbeid. Jeg har fått medisin hos legen som demper sultfølelsen min. Så langt ser nedgangen slik ut:

Vektnedgang.png.b1d5eae95172b62e7c638fa983b085a9.png
Fin graf?! 😄

Bakgrunnen min er kort sagt sånn her:
Har gått fra en spiseforstyrrelse til en annen (anoreksia > bulimi > overspising), og selv om det som lå bak er ordnet opp i, så er sultfølelsen/mengden igjen. Det er mer komplisert enn det, men hovedsaklig er det sultfølelsen og hvordan kroppen min sender meg signaler som har gjort det vanskelig. Nå som det er under kontroll så går det veldig fint. Ellers er jeg 29 år, har hus/mann/jobb osv. Elsker klær og sminke, så det er faktisk hovedmotivasjonen min😅

Har en tredemølle hjemme, og fra mandag har jeg gått 30 min, 10-22% stigning og mellom 3-4km/t hver dag. F.eks. gjorde jeg følgende i dag: 5 minutter / 10% / 3.5
10 minutter / 22% / 4
10 minutter / 20% / 4
5 minutter / 10% / 3.5

Startvekt / 136,7 / 25.04
01.06 130,8 -5,9
(orker ikke skrive de tidligere)

Nok fra meg, snakkes😎

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra start 👏 Skjønner dette er utfordrende for deg med de bakenforliggende spiseforstyrrelsene. Håper du får dette til på en sunn måte sammen med legen din 👍

Heier på deg 👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra start👏 Jeg måte jage meg selv ut for å gå i dag, i vind og småregn😬 Skulle hatt egentredemølle, ja😊 Masse lykke til fra meg🌸

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk dere!🥰 Synes det er luksus å ha tredemølle hjemme. Men utrolig bra jobba med tur uansett vær🙌Kan ikke si at jeg hadde vært like flink.

De to siste dagene har vi kommet hjem veldig sent, men utrolig nok har jeg klart å tvinge meg på tredemølla. Vet at jeg føler meg så mye bedre og sover bedre om jeg får trent litt. Veldig fornøyd med at jeg har klart det.

Torsdag
10 min / 15% / 3.5
20 min / 22% / 4

Fredag
5 min / 15% / 3.5
25 min / 22% / 4
(Har aldri svetta så mye i mitt liv)

Skal få målt meg imorgen hvis jeg husker det. Har tatt før-bilder fra 1 mnd siden og tok nye i dag. Ser overraskende stor forskjell på ansikt og mage! Veldig gøy😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig at du ser stor forskjell🙌🤩 Det må jo være ekstra motiverende når man kan se forskjellen selv😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På lørdag gikk jeg på meg DET gnagsåret, visste ikke kan gnagsår kan gjøre så vondt. I dag er første dagen jeg har kunnet gått på tredemølla igjen. Var flink og brukte mine egne sko istedenfor mannen sine i dag...😏

Lørdag
10 min / 20% / 4
20 min / 22% / 4.5

Torsdag
10 min / 22% / 3
15 min / 22% / 3.5
20 min / 22% / 4
5 min / 22% / 2.5

Merker at jeg blir mindre sliten i muskler nå enn før. Jeg trente bare styrke for noen år siden så kanskje det er noen muskler under alt fortsatt. Det er jo tross alt tungt å bære 131kg. Men fy søren så svett jeg blir!

Ellers kan jeg meddele at jeg har gått opp 200 gram? 🤷‍♀️😄

Endret av Bunniee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...