AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #1 Skrevet 1. juni 2022 I det siste har jeg fått blødning en stund etter samleie. Vi har vanligvis bare sex på kvelden, og på morgenen etter har jeg alltid blod i trusa eller når jeg tørker meg etter toalettbesøk. Noen ganger er det litt, andre ganger mer, og noen ganger ekstremt. Har vært et par ganger hvor jeg må sitte på do for det renner. Men det varer aldri lenge, etter kl 09 har jeg aldri merket noe. Når det først startet tenkte jeg det var rart for jeg hadde nettopp hatt mens for ca en uke siden. Så da tenkte jeg ikke at det var pga samleie kvelden før. Men så skjedde det hver gang etter samleie. Har vært rosa kremet utflod innimellom på dagtid utenom. Nå er det snart 2 uker siden jeg skulle hatt mensen igjen. Og den har enda ikke kommet, og har heller ikke merket noe til menssmerter som jeg vanligvis får dagen før mens starter. Jeg har hatt kobberspiral i snart 2 år, så det er ikke pga noe ny prevensjonsmiddel. Jeg har også merket små kuler i vagina som er ømme og ubehagelige. Har merket dem tidligere men ikke vært så ubehagelig, men har alltid tenkt det var noe arr eller noe etter fødsel eller sting. Men er bekymret for at det kan være kreft. Jeg har ikke tatt celleprøve på snart 2 år heller. Jeg er foresten 28 år og har født to barn. Men både min mor og mormor har hatt livmorhalskreft, så bekymrer meg litt nå. Men jeg hat tatt hvp vaksinenene for snart 4 år siden. Er jeg paranoid, eller er det grunn for bekymring? Anonymkode: b5718...e47
Klarapetronella Skrevet 1. juni 2022 #2 Skrevet 1. juni 2022 Blødninger utenom vanlig menstruasjonsblødning bør alltid undersøkes av gynekolog. 1
snoren Skrevet 1. juni 2022 #3 Skrevet 1. juni 2022 (endret) Bare bestill time hos fastlegen og be om gynekologisk undersøkelse så er det fort gjort, celleprøve kan bli tatt samtidig med gynekologisk undersøkelse. Klumpene kan være kjønnsvorter. Kjøp en graviditetstest asap og. Endret 1. juni 2022 av snoren Spydigheter kan man spare seg for på kg.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #4 Skrevet 1. juni 2022 Få det sjekket, men trøst deg selv med i mellomtiden at sjansen er mye større for at det er noe annet enn kreft. Det kan være hormonforstyrrelse, muskelknute, polypper, hva som helst. Det er nok at en eggløsning svikter, så kan det bli fullstendig tull i syklusen og blødninger i tide og utide. Lykke til, jeg har trua på at dette går helt fint! Anonymkode: e0271...9d5 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #5 Skrevet 1. juni 2022 Jeg har bestilt time hos privat gynekolog, men det er enda over en uke til. Så tenker mye på hva som kan være galt. Jeg tror ikke det kan være graviditetsrelatert, jeg har merket det veldig godt når jeg var gravid tidligere. Og spiral skal vel være av det mest sikre? ts Anonymkode: b5718...e47
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #6 Skrevet 1. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har bestilt time hos privat gynekolog, men det er enda over en uke til. Så tenker mye på hva som kan være galt. Jeg tror ikke det kan være graviditetsrelatert, jeg har merket det veldig godt når jeg var gravid tidligere. Og spiral skal vel være av det mest sikre? ts Anonymkode: b5718...e47 Hormonspiral ja, kobberspiral er ikke like sikkert. Jeg er født med min mors kobberspiral i hånden visstnok😅 Anonymkode: a548a...4da
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #7 Skrevet 1. juni 2022 Det bør du få undersøkt, hadde det veldig likt med mer symptomer. I en travel hverdag med barn og jobb trodde jeg at det var mensen som kom hele tide n. Hadde og blødning etter samleie. Ikke for å skremme deg, men jeg hadde livmorhalskreft. Bedre å sjekke en gang for mye om du er engstelig. Jeg hadde selv godt med dette i 1 år før jeg begynte å mistenke kreft. Anonymkode: 1334d...1fd 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #8 Skrevet 2. juni 2022 Så fint at du har bestilt time hos gynekolog. Jeg har hatt det likt, trodde jeg kom til å dø (var i hvertfall veldig redd), det var ikke kreft. Aldri vært så lykkelig for en gynekologisk undersøkelse før jeg. 🙂 Men viktig å få sjekket opp! Anonymkode: 2346a...81d 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #9 Skrevet 2. juni 2022 Hvor gammel er du ca . Anonymkode: 3c94d...546
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå